ضارب مامور جوان  پای میز محاكمه

ضارب مامور جوان پای میز محاكمه

پرونده نگهبان شیشه‌ای یك اداره دولتی كه با شلیك به مامور پلیس او را دچار نقص عضو كرده بود، برای محاكمه به دادگاه ارسال شد.
 به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، فرشید 37 ساله متهم است كه در جریان درگیری با ماموران كلانتری ابوذر تهران، سحرگاه بیست و دوم فروردین سال 97 مامور جوانی را هدف شلیک گلوله قرار داد و باعث نقص عضو او شد. او با گذشت دو سال از این ماجرا برای آخرین جلسه تحقیقات قضایی به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منقل شد و به با زپرس محمد جواد شفیعی گفت: «متاهلم و فرزند دارم. سال‌ها نگهبان اداره دولتی بودم، اما به خاطر اعتیادم به شیشه اخراج شدم و خرید و فروش سلاح را آغاز كردم. صبح بیست و دوم فروردین سال 97 سلاح كلتی كه سال‌ها قبل خریده بودم را برداشتم و برای فروش آن و خرید شیشه از خانه بیرون رفتم. حوالی محله فلاح متوجه گشت موتوری كلانتری ابوذر شدم. پشت خودروی پیكان سفیدی در خیابان پنهان شدم كه ماموران به من مشكوك شدند. یكی از ماموران سراغ من آمد. خودم را به بیماری زدم كه مامور رهایم كند و بتوانم فرار كنم كه نشد. او می‌خواست مرا مورد بازرسی بدنی قرار دهد كه متوجه سلاحم شد. ترسیدم و سلاح را درآوردم كه در آن درگیری دستم روی ماشه رفت و سمت مامور جوان تیری شلیك شد. از ترس فرار كردم و به خانه آمدم. چند بار خواستم تسلیم شوم، اما ترسیدم تا این‌كه ماموران دستگیرم كردند. پشیمانم كه مامور پلیس با شلیك من دچار نقص عضو شده و سال‌ها باید تحت درمان باشد.
در ادامه خانواده مامور جوان خواستار اشد مجازات برای ضارب پسرشان شدند. متهم بعد از آخرین دفاعیاتش به زندان بازگشت و پرونده وی با صدور جلب به دادرسی بابت خرید سلاح غیرمجاز، اقدام مسلحانه نسبت به مامور، تمرد از مامور هنگام انجام وظیفه، ایراد جرح عمدی به پلیس، حمل و نگهداری سلاح غیر و نیز نگهداری مهمات جنگی و شوكر به دادگاه ارسال شد تا محاكمه شود.