همچنان از تلویزیون حمایت می‌كنم

همچنان از تلویزیون حمایت می‌كنم

راما قویدل، كارگردان سریال «ایل‌دا» در گفت‌وگو با برنامه «صحنه» رادیو تهران از پخش این مجموعه تلویزیونی تا اوایل آبان خبر داد.



به گزارش روابط عمومی رادیو تهران، وی درباره این سریال گفت: ایل‌دا در حال پخش از شبكه یك سیماست و از این هفته جمعه‌ها نیز به پخش اضافه شده و تا اوایل آبان ماه ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به این‌كه ساخت این سریال بیش از یك‌سال زمان برده‌است، عنوان كرد: ما بیش از یك سال سخت را برای ساخت این سریال گذرانده‌ایم و امیدوارم این كار مورد قبول مردم واقع شود. ساخت این سریال به دلیل كار در كوهستان و ارتفاعات و شیوع كرونا بسیار شرایط ویژه‌ای داشت؛ اما این سختی‌های كار، علاقه ما را دو چندان كرد. در حال حاضر همكاران ما بیشتر آثارشان را در فضاهای بسته تولید می‌كنند اما در این کار سعی شده طبیعت چشم‌نواز ایران به وضوح
 دیده شود.
كارگردان ایل‌دا درباره تولید آثار شبكه‌خانگی توضیح داد: بین سریال‌های خانگی و تلویزیونی تفاوت زیادی وجود ندارد. شبكه نمایش خانگی از لحاظ اقتصادی فضای بازتر و اقتصادی تری دارد اما من همچنان از تلویزیون حمایت می‌كنم و تلویزیون را با تمام سختی‌هایش خانه خود می‌دانم.
قویدل درباره شخصیت «ایرج» با بازی پوریا پورسرخ در مجموعه ایل‌دا بیان كرد: من تمام مسؤولیت انتخاب بازیگر را بر عهده می‌گیرم و از آن پشیمان نیستم. پوریا پورسرخ در این نقش بسیار متفاوت ظاهر شده و به‌نظرم اعطای نقش‌های متفاوت به بازیگران، كار بسیار جالبی است.
من شخصیت ایرج را بسیار دوست دارم و می‌دانم پوریا نیز همین حس را دارد. تعداد زیادی از بازیگران این اثر، نقش‌های متفاوتی نسبت به كار‌های گذشته خود دارند و این یك تجربه جدید است.