حق با شماست

حق با شماست

# آپارتمان-‏نشینی
باقری از تهران:
با شرایط اقتصادی امروز فقط کافی است یک وسیله در ساختمان خراب شود، همسایه‌ها تمایلی نسبت به تعمیر آن وسیله از خود نشان نمی‌دهند. ای‌کاش، به جای لج و لجبازی، وسایل فرسوده ساختمان را که برای رفاه خودشان است، تعمیر می‌کردند.

#تورم-دلار
صحت از کرج:
این روزها، به هر مغازه‌ای که مراجعه می‌کنیم، فرقی ندارد که چه باشد، وسایل منزل، میوه فروشی یا حتی یک بقالی ساده، قیمت‌های ساعتی می‌دهد. حرف همه مغازه‌داران هم این است که امروز قیمت دلار افزایش پیدا کرده است. مگر ما حقوقمان را به دلار می‌گیریم که هزینه روزانه‌مان با قیمت دلار حساب می‌شود؟ این نشان از اقتصاد بیمار در یک جامعه است.

#بورس-کالا
نیازی از خرم آباد:‌
ای‌کاش، دولت کاری به بورس کالا نداشت، از زمانی که دولت اقدام به مداخله در بورس کرده است، شاهد افت بورس شده‌ایم. ای‌کاش دولت، در قیمت دلار و طلا هم دخالت می‌کرد، شاید این بازار هم دچار افت می‌شد.

#تاریکی-خیابان
رضایی از تهران:‌
متاسفانه نور خیابان‌ها و اتوبان‌ها، در این روزها که هوا زودتر تاریک می‌شود، نامناسب است. برخی از چراغ‌های روشنایی در اتوبان‌ها، خاموش هستند یا نور کمی دارند که باعث بروز تصادف می‌شود.

#‎پروتکل- بهداشتی
زاهدی از تهران:
تهران در شرایط فوق بحرانی قرار دارد، این در حالی است که بسیاری از کافه‌ها و رستوران‌ها باز
هستند.
جالب این که بسیاری از این رستوران‌ها که بسیار شیک هم ‌هستند، به پروتکل‌های بهداشتی بی‌توجه‌اند و پرسنل آنها هنگام سرو غذا، ماسک نمی‌زنند و بدون دستکش، به طبخ غذا مشغولند. مسوولان وزارت بهداشت، چرا کافه‌ها و رستوران‌ها را تعطیل نمی‌کنند؟

#کمبود -دارو
عبیدی از تهران:
داروی بیماران سرطانی نایاب است این درحالی است که مسؤولان وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو می‌گویند هیچ کمبود دارویی وجود ندارد. ای کاش آنها به‌جای پشت میزنشستن به داروخانه ها سر‌می‌زدند.