کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

 تصادف خودروی سواری پراید با پایه پل  منجر به مرگ چهار نفر شد. ساعت ۲ بامداد روز گذشته بر اثر تصادف خودروی سواری پراید با پایه پل در كیلومتر ۲۳ محور جعفریه قم، چهار نفر به دلیل شدت صدمات وارده فوت شدند. بررسی كارشناسان پلیس راهور نشان می‌داد كه در این تصادف 50 درصد راننده پراید مقصر است و 50 درصد دیگر نیز مقصر اداره‌كل راهداری به دلیل  نصب نكردن گاردریل در محل تصادف  بوده است.
 دو نفر براثر گازگرفتگی در خانه‌ای فوت شدند. این دو نفر كه یكی 18 و دیگری 45 ساله بود و در خانه‌ای در یك مجتمع مسكونی در شهر اصفهان، ساكن بودند، به علت گازگرفتگی مسموم شده و فوت كردند.
 پنج نفر كه پس از جعل سند، زمین‌های بلاصاحب را می‌فروختند، بازداشت شدند. پلیس استان قم گزارش‌هایی را به دست آورد كه نشان می‌داد افرادی با سندسازی جعلی زمین‌های بلاصاحب، به اخذ سند تك‌برگی و فروش آن به دیگران اقدام می‌كنند. پلیس متهمان را تحت تعقیب قرار داده و بازداشت کرد. در بازرسی از مخفیگاه متهمان اسنادی به ارزش 11 میلیارد تومان کشف شد. در ادامه تحقیقات مشخص شد اسناد جعلی توسط دفتر اسناد رسمی در یكی از استان‌های همجوار به ثبت رسیده و اسناد دیگری نیز متعلق به دیگر استان‌ها در آن دفترخانه جعل شده است، بنابراین موضوع به ثبت اسناد استان اعلام شد تا اقدام قانونی در این خصوص صورت گیرد.
 دو جوان ۱۹ و ۲۵ ساله براثر مسمومیت با گاز مونوكسیدكربن در شهرستان داراب فوت شدند. این دو نفر برای گرم كردن فضای درون چادر، اقدام به روشن كردن آتش در چنین محیطی كرده بودند که در اثر استنشاق گاز مونوكسیدكربن دچار مسمومیت و خفگی شدند.
 چهار سارق كفش آپارتمان‌های شهر ایلام بازداشت شدند. افرادی باحضور در كلانتری ۱۴ شهر ایلام شكایت‌هایی مطرح كردند، مبنی براین‌كه كفش‌هایی كه در آپارتمان‌های‌شان بوده، شبانه مورد سرقت قرار گرفته است. در جریان تحقیقات چهار مرد كه دست به سرقت از كفش‌های ساكنان ساختمان زده بودند، بازداشت شدند و كفش‌های سرقتی از آنها  كشف شد.
 مردی كه در شهركرد، فردی را به قتل رسانده و در آستانه اعدام بود، از سوی اولیای دم بخشیده شد.  این مرد که در انتظار اعدام در زندان به‌سر می‌برد، با تلاش چهار ماهه اعضای شورای حل اختلاف شهركرد توانست رضایت خانواده مقتول را جلب كند و بخشیده شود.