شهادت جوان بسیجی ناهی منکر

شهادت جوان بسیجی ناهی منکر


جوان بسیجی که برای پایان‌دادن به دعوای اراذل با یک زن، وارد درگیری شده بود با ضربه‌های  چاقو به شهادت رسید.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 19 یکشنبه بیست‌وهفتم مهر امسال یکی از ماموران کلانتری حکیمیه با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و او را در جریان قتل یک جوان بسیجی در پایتخت قرار داد. با دستور بازپرس جنایی، تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای رازگشایی از این جنایت آغاز شد و ماموران ابتدا در بیمارستان حاضر شدند که معلوم شد یک جوان بسیجی به‌نام محمد محمدی که از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج انصارالامام تهران بوده براثر ضربه‌های چاقو که به ریه و قلب وی اصابت کرده و خونریزی ناشی از آن فوت کرده است. تحقیقات نشان می‌داد او در دعوای خیابانی قصد میانجیگری داشته که  به شهادت رسیده است. پرونده‌ای دراین‌باره تشکیل شد و تحقیقات پلیسی ادامه پیدا کرد.
در ادامه تحقیقات، ماموران برای بررسی ماجرا به محل درگیری مرگبار در یکی از محله‌های شرق تهران اعزام شدند و  در جریان تحقیقات اولیه معلوم شد هفت مرد به خاطر تصادف با زن راننده‌ای با او درگیر شده بودند و جوان بسیجی با دیدن این صحنه برای میانجیگری وارد دعوا شده، اما یکی از افراد حاضر در درگیری با چاقویی که همراه داشته چند ضربه به مرد جوان وارد کرده و همراه دوستانش فرار کردند. اهالی به تعقیب متهمان پرداخته و دو نفر از آنها را دستگیر کردند.
مرد مجروح هم به بیمارستان منتقل شده، اما بر اثر شدت جراحات جان باخته است.
سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ دیروز در حاشیه همایش پلیس، آمران‌به‌معروف و ناهیان‌ازمنکر گفت: این جوان بسیجی برای ایجاد آرامش در بین افرادی که نزاع و درگیری راه انداخته بودند، وارد ماجرا شد که با ضربه چاقو به شهادت رسید. اراذل و اوباش تحت تعقیب پلیس قرار گرفته‌اند.
همچنین خبرگزاری‌تسنیم دیروز درباره این حادثه اعلام کرد، محمد محمدی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج انصارالامام در درگیری با چند نفر از اراذل و اوباش منطقه تهران‌پارس با ضربات قمه و چاقو مجروح شد و به شهادت رسید. طبق اظهارات شاهدان، اوباش در ابتدا به‌دلیل تصادف با خودروی یک خانم، با او و در ادامه با یک نانوا درگیر شده‌بودند. جوان بسیجی وارد ماجرا شده و از اوباش خواسته‌بود در انظار عمومی ضمن رعایت عفت کلام به درگیری پایان دهند؛ اما اوباش دیگر دوستان خود را وارد درگیری با این بسیجی کرده و او را به شهادت رساندند.