خودکشی برای رهایی پسر نوجوان از دام گروگانگیران

خودکشی برای رهایی پسر نوجوان از دام گروگانگیران

دو برادر جوان وقتی متوجه دوستی واتس‌اپی خواهرشان با پسر هفده‌ساله شدند، او را ربودند اما با خودکشی خواهرشان مجبور به رهاکردن پسر نوجوان شدند.


به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، چند روز پیش مردی که ساکن یکی از محله‌های جنوبی تهران بود با پلیس110 تماس گرفت و از ربوده‌شدن پسر هفده‌ساله‌اش از سوی دو آدمربا خبر داد. ماموران مقابل خانه او رفتند و در جریان تحقیقات متوجه شدند پسر هفده‌ساله برای دیدن دوستش به بوستان محله رفته و قرار بوده زود بازگردد اما ساعتی بعد دوست او مقابل خانه‌شان آمده و گفته دو مرد چاقو به‌دست که سرنشینان خودروی پراید بودند پسر نوجوان را ربوده و با خود برده‌اند.
شاکی مدعی بود با دو مرد اختلاف مالی داشته و احتمال می‌دهد آنها دست به این کار زده باشند. پرونده‌ای در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشکیل شد و تحقیقات پلیسی دراین‌باره آغاز شد تا این‌که روز بعد پسر نوجوان و پدرش به اداره پلیس آمده و گفتندکه او نجات‌یافته و از آدمرباها شکایت دارند.
گروگان نجات‌یافته در جریان تحقیقات پلیسی گفت: آن شب من ودوستم در بوستان مشغول حرف‌زدن بودیم که مردی چندبار با من تماس گرفت و مدعی شد که ماده مخدر گل و شیشه می‌خواهد. هر چه گفتم اشتباه می‌کند و من فروشنده مواد نیستم بی‌فایده بود. بعد محل را ترک کرده و سمت خانه‌مان رفتیم. وقتی نزدیکی خانه رسیدم دو مرد که سرنشینان پرایدی بودند پیاده شده و سمتم آمدند و نامم را پرسیدند و وقتی فهمیدندکه خودم هستم با تهدید چاقو مرا ربودند.
 وی افزود: آنها کتکم‌زده و به خانه‌ای بردند. می‌گفتندکه مزاحم واتس‌اپی خواهرشان هستم و باید تنبیه شوم. گوشی‌ام را گرفتند. با دیدن خواهرشان فهمیدم او همان دختری است که چند روز قبل با او دوست شده‌ام. دختر نوجوان به اتاقی رفت و چند دقیقه بعد صدای جیغ او را شنیدم. دو برادر سراسیمه وارد اتاق شده و دقایقی بعد برگه سفید امضاء از من گرفته و رهایم کردند.
با این شکایت متهمان تحت‌تعقیب قرار گرفته و هر دو برادر بازداشت شدند. یکی از آنها به افسر تحقیق گفت: پسر نوجوان در واتس‌اپ به خواهرمان فحاشی کرده بود. برای این‌که تنبیه‌اش کنیم او را ربودیم، اما خواهرمان وقتی با پسر نوجوان روبه‌رو شد، برای خودکشی رگ دستش را زد که ما از ترس پسر نوجوان را رها کردیم. بعد هم خواهرم را به بیمارستان رساندیم که زنده ماند.
 برای متهمان قرار قانونی صادر شده و تحقیقات از آنها ادامه دارد.