محاكمه آقامعلم به اتهام قتل

محاكمه آقامعلم به اتهام قتل


معلم میانسال كه پسر معتادش را قربانی خشم خود كرده بود، به‌زودی در دادگاه كیفری محاكمه می‌شود.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، بهمن سال گذشته قتل پسر جوانی در یكی از محله‌های كرج به پلیس گزارش شد. ماموران پس از حضور در محل با جسد پسر جوان در حالی كه خفه شده بود، رو‌به‌رو شدند. پدر مقتول در كنار جسد بود و با دیدن ماموران گفت: من پسرم را كشتم و منتظرم دستگیرم كنید.
جسد به پزشكی‌قانونی و مرد میانسال به دادسرای جنایی منتقل شد. متهم به قتل در تحقیقات گفت: من معلم هستم و عمرم را صرف آموزش به دانش‌آموزان كرده‌ام، اما پسر بزرگم به سمت اعتیاد رفت و با كارهایش آبروی مرا برد.  20 سال اعتیادش را تحمل كردم اما او هر روز زندگی را برایم سخت‌تر می‌كرد. روز حادثه همراه همسرم بیرون از خانه بودیم كه پسر كوچك زنگ زد و گفت، برادرش وسایل خانه را شكسته و پول می‌خواهد. به خانه بازگشتم و به او پول دادم تا از خانه برود، اما خواست او را به چالوس ببرم. دو پسرم را سوار ماشین كرده و راهی چالوس شدیم، اما در میان راه دوباره درگیری راه انداخت و با لگد شیشه ماشین را شكست. بعد هم قصد داشت برادر كوچكش را خفه كند كه طنابی دور گردنش انداخته و او را خفه كردم. بعد هم از پسر كوچكم خواستم با پلیس تماس بگیرد و ماجرا را اطلاع دهد.
در ادامه همسر این مرد با مراجعه به دادسرا شوهرش را بخشید و گفت: همسرم یك عمر با آبرو زندگی كرد. می‌دانم ناخواسته و بر اثر یك لحظه عصبانیت مرتكب قتل شده است.
با تكمیل تحقیقات، پرونده این جنایت برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه كیفری استان تهران ارسال شد و متهم به قتل به‌زودی در دادگاه از خود دفاع می‌كند.