توئیت فوتبالی

توئیت فوتبالی

جدایی ویسی از پیکان
 عبدا... ویسی که در چند روز اخیر با مدیران‌ باشگاه پیکان دچار اختلاف نظر شده بود،  به طور رسمی از جمع پیکانی‌ها جدا شد. سرمربی پیکان به‌خاطر جذب نشدن بازیکنان مد نظرش و اجرایی نشدن برنامه‌هایش با مدیران باشگاه دچار مشکل شده بود. سرمربی جدید پیکان به‌زودی معرفی می‌شود. از مهدی تارتار به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی ویسی نام برده می شود.
پیروزی استقلال مقابل چوکا
 استقلال در جریان بازی تدارکاتی مقابل چوکا تالش به پیروزی ۳ بر صفر رسید. در این بازی که در زمین شماره ۲ مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد سیاوش یزدانی در دقیقه ۵۷،  فرشید اسماعیلی در دقیقه ۶۲ و آرش رضاوند در دقیقه ۶۵ برای آبی‌ها گلزنی کردند. اعضای کادرفنی استقلال پس از پایان مصاف این تیم برابر چوکا، روز مربی را به محمود فکری تبریک گفتند.
پنجره آبی‌ها باز می‌شود
طبق اعلام اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال،‌ با توجه به تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه فیفا، پنجره نقل‌و‌انتقالات استقلال روز دوشنبه یا سه‌شنبه باز می‌شود تا مشکل ثبت قرارداد بازیکنان و کادر فنی برطرف شود. روز گذشته، باشگاه استقلال اعلام کرد که مطالبات وینفرد شفر، باشگاه پاختاکور و سرور جپارف پرداخت شده است.
تمجید IPC از مهرزاد
 کمیته بین‌المللی پارالمپیک در صفحه رسمی‌اش در اینستاگرام از مرتضی مهرزاد ملی‌پوش والیبال نشسته کشورمان تمجید کرد. IPC در پست خود با بیان اینکه مهرزاد در پارالمپیک 2016 ریو به مقام قهرمانی با ایران رسید، این ورزشکار را بلندقدترین مرد ایران، بلندقامت‌ترین ورزشکار در تاریخ بازی‌های پارالمپیک و همچنین دومین مرد بلندقامت حال حاضر جهان معرفی کرد.