استالونه در جمع بازیگران  «جوخه انتحار 2»

همراهی راكی با ابرقهرمانان عجیب و غریب

استالونه در جمع بازیگران «جوخه انتحار 2»

 ظاهرا جمع ناهمگون و عجیب و غریب «جوخه انتحار» سیلوستر استالونه را كم داشت كه این اكشن‌كار قدیمی و راكی معروف سینما هم در تركیب بازیگران قسمت تازه‌اش وارد شده است. جیمز گان، كارگردان فیلم به صورت رسمی حضور و بازی این قهرمان سابق اكشن در فیلم را اعلام و تایید كرد. فیلمساز در تازه‌ترین پست اینستاگرامی خود، ضمن اعلام این خبر از همكاری مشترك با استالونه به‌عنوان یك همكاری مثبت و خوب اسم برده است.
به گفته گان: «همیشه دوست داشتم با سیلوستر كار كنم و فكر می‌كنم همكاری با او بسیار لذتبخش و مفرح خواهد بود. او یكی از دوستان قدیمی من است و بهتر از هر كس دیگری، با بخش‌های مختلف گونه اكشن آشناست.»
در حالی كه تحلیلگران حضور استالونه در جوخه انتحار 2
 را غیرمنتظره ارزیابی كرده‌اند، گان می‌گوید همگان می‌توانستند حدس بزنند كه او روزی وارد این پروژه خواهد شد. گان می‌گوید: «با آن‌كه استالونه یكی از چهره‌های قدیمی گونه اكشن است، عموم مردم هنوز نمی‌دانند كه او می‌تواند چه بازیگر بزرگ و پرقدرتی باشد و چه كارها كه می‌تواند جلوی دوربین
انجام دهد.»
با وجود این تعریف‌ها، گان اشاره‌ای به نوع نقش استالونه در قسمت تازه اكشن كمیك استریپی و ابرقهرمانانه خود نكرده است! در داستان این فیلم، گروهی از ابرقهرمانان غیرمتعارف راهی مبارزه با گروهی از آدم‌های بد‌طینت و منفی می‌شوند. حالا معلوم نیست استالونه در این میانه، دوست شخصیت‌های مثبت است یا منفی. سال قبل اعلام شد ویل اسمیت (كه نقش اصلی قسمت اول را در سال 2015 بازی كرد) با قسمت‌های بعدی همكاری نخواهد داشت، اما بعید به نظر می‌رسد استالونه قرار باشد جایگزین او شود. مارگوت رابی و جراد لتو هم در قسمت اول حضور داشتند.
رابی در قسمت دوم نقش خود از نسخه اصلی را تكرار خواهد كرد. ادریس البا، جوئل كینامان و تایكا وایتیتی هم در قسمت تازه بازی دارند.
جیمز گان در قسمت دوم، جایگزین دیوید آیر شده كه به دلیل اختلاف با تهیه‌كنندگان فیلم از ادامه همكاری با آنها سرباز زده است.
فیلمنامه قسمت جدید را خود گان نوشته است. الهام‌بخش او برای فیلمنامه، داستان مصور جان اوستراندر بوده است. در حالی كه هنوز زمانی برای شروع كار فیلمبرداری اعلام نشده، تاریخ 6 آگوست 2021 به‌عنوان زمان اكران عمومی آن تعیین شده‌است. قسمت اول با هزینه تولید 170 میلیون دلاری خود، توانست در آمریكای شمالی و بقیه كشورهای دنیا نزدیك 750 میلیون دلار فروش كند.
استالونه و گان قبل از این در دومین قسمت اكشن علمی - تخیلی «نگهبانان كهكشان» با یكدیگر همكاری داشته‌اند.
این اكشن ابرقهرمانانه و كمیك استریپی، استالونه را در قالب شخصیتی به نام استكار اوگراد به نمایش گذاشت. او به كمك چند ابرقهرمان اصلی داستان فیلم (كه با نام نگهبانان كهكشان شناخته می‌شود) می‌آید تا با تعدای از نیروهای شرور بین سیاره‌ای مقابله كنند. استالونه در كنار جوخه انتحار 2، قرار است در قسمت تازه‌ای از درام ورزشی «كرید» در كنار مایكل بی جردن بازی كند./ ددلاین