علی دایی: رونالدو رکوردم را بزند به او تبریک می‌گویم

علی دایی: رونالدو رکوردم را بزند به او تبریک می‌گویم


کریس رونالدو مقابل فرانسه گل نزد تا همچنان 7 گل تا زدن رکورد گل‌های ملی علی‌ دایی فاصله داشته باشد.  مهاجم اسبق ایران همچنان با 109 گل زده، بر بام گلزن‌های دنیا ایستاده است. دایی در پاسخ به این سوال که ناراحت نمی‌شوید رونالدو از شما سبقت بگیرد، جواب می‌دهد: «به هیچ وجه. این افتخار بزرگی برای من خواهد بود که بازیکنی در سطح و کلاس رونالدو بتواند این کار را انجام بدهد. رونالدو نه تنها در این دوران بلکه یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است؛ یک پدیده مطلق.»
ولی اگر کریس این رکورد را بزند دایی چکار خواهد کرد؟ او جواب می‌دهد: «خیلی ساده است. مستقیم به رونالدو تبریک می گویم اما اول او باید به این رکورد برسد. رونالدو ۱۰۲ گل ملی با پرتغال زده و مطمئن هستم او رکورد مرا می شکند اما هنوز هفت گل دیگر مانده است. (با خنده)»
دایی همچنان در پاسخ به این سوال که دوست نداشت در سری a بازی کند، می‌گوید: «مطمئناً بله ولی متاسفانه هرگز فرصت بازی در سری A را نداشتم. با این حال هنوز لذت بازی مقابل تیم‌های معروف و تاریخی ایتالیا مثل میلان و اینتر را دارم. هرگز آن شب‌های شگفت‌انگیز فوتبال را فراموش نمی‌کنم و همواره آن را در یاد دارم.»