نقش منفی تازه برای برانا!

نقش منفی تازه برای برانا!

کنت برانا که این اواخر بیشتر در قالب شخصیت‌های منفی و شرور فیلم‌ها ظاهر شده است، به‌زودی نقش بوریس جانسون را بازی می‌کند. آیا این هم یک نقش منفی دیگر برای این بازیگر شکسپیری است؟ مایکل وینترباتم، فیلمساز مستقل انگلیسی به‌دنبال کارگردانی مجموعه‌ای تلویزیونی درباره شیوع ویروس کروناست و برانا را برای ایفای نقش نخست‌وزیر انگلستان انتخاب کرده است. این درام پرتنش سیاسی و اجتماعی با نام «فرمانروایی این جزیره کوچک» جلوی دوربین خوهد رفت.
رسانه‌های گروهی از این درام به‌عنوان واکنش انگلیسی‌ها به کووید - 19 یاد می‌کنند. اطلاع چندانی از داستان مجموعه در دست نیست و کسی نمی‌داند چهره‌های سیاسی کشور در نقش‌های اصلی خواهند بود یا این که داستان مجموعه به‌دنبال بیان دردسرها و مشکلات مردم عادی هم هست یا نه. جانسون یکی از کسانی بود که به بیماری کرونا مبتلا و حتی در ماه مارس در بیمارستان بستری شد.
به گفته وینترباتم: «موج اول کرونا از آن دسته چیزهایی است که هیچ‌وقت از خاطره جمعی مردم پاک نمی‌شود و آنها همیشه آن را به خاطر خواهند آورد. این بیماری مردم را با هم متحد کرد تا راه چاره‌ای برای برون‌رفت از یک بحران عظیم پیدا کنند. این همبستگی زیبا بود. آنها یک‌بار دیگر از نزدیک مفهوم همبستگی و همدلی را تجربه کردند.»
قرار است «فرمانروایی این جزیره کوچک» برای پخش در تابستان 2022 آماده شود و بقیه بازیگران آن تا چند هفته دیگر انتخاب و معرفی خواهند شد. شبکه اسکای مجموعه را پخش می‌کند. تولید این درام پرتنش درحالی در انگلستان آغاز می‌شود که مسؤولان دولتی خبر از موج سوم کرونا در کشور داده‌اند. انگلستان با مرگ روزانه بیش از هزار نفر در روز، یکی از بالاترین مرگ و میرهای قاره اروپا را در ارتباط
با بیماری کرونا دارد./ دیلی تلگراف