تکرار یک پروژه شکست‌خورده

تکرار یک پروژه شکست‌خورده


معاندین که در این حوادث به‌دنبال اجرای پروژه‌های کشته‌سازی هستند، در این ماجرا هم بیکار نمانده و یکی از روزنامه‌های پاکستانی با انتشار عکس هشت جوان سیستان و بلوچستانی ادعا کرد 10 نفر با تیراندازی پلیس ایران کشته شده‌اند. یکی از کشته‌های دروغین محمد‌علی نام دارد که بعد از انتشار عکسش در روزنامه پاکستانی با انتشار فیلمی از خود، خط بطلانی بر پروژه کشته‌سازی این روزنامه کشید. همچنین برخی کاربران، با انتشار عکسی از مادر پاکستانی در کنار جسد فرزندش، به دروغ ادعا کردند این عکس مربوط به مادر یکی از قربانیان حادثه مرز شمسر است.
احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان با بیان این‌که رسانه‌های معاند حوادث سراوان را طوری نشان دادند که انگار ‌قتل‌عام ‌اتفاق افتاده است‌، گفت: در کمال تاسف در حادثه سراوان سه نفر کشته شدند که دو نفر از آنها در پاکستان و یک نفر در ایران بود. وی افزود: کسانی که آن سوی مرزها نشسته‌اند و در کشته شدن مردم سخن می‌گویند چرا در حوادث تروریستی تاسوکی، دارزین و بمبگذاری در مساجد مختلف
سکوت کرده بودند؟
موهبتی ادامه داد: در کجای دنیا به مقرهای نظامی، دولتی و حکومتی حمله می‌شود و حاکمیت اجازه می‌دهد تیری شلیک نشود؟ حمله به فرمانداری و بخشداری سراوان در هر جای دنیا رخ داده بود بسیاری از انسان‌ها کشته می‌شدند اما اینجا این اتفاق نیفتاد. استاندار سیستان و بلوچستان با بیان این‌که، تعدادی از دشمنان درصدد به خطر انداختن امنیت سیستان و بلوچستان هستند و به‌خاطر این هدف دست به هر کاری می‌زنند، گفت: دشمنان نظام از این روند به‌شدت عصبانی هستند و طرح و برنامه‌های مختلفی را برای توقف و جلوگیری از توسعه استان به‌کار می‌گیرند.