جنایت شبانه مرد شیشه‌ای در خیابان

جنایت شبانه مرد شیشه‌ای در خیابان


پلیس پایتخت درجست‌و‌جوی مردی‌ شیشه‌ای است که ‌با قتل مردی جوان درخیابان متواری شد.
به گزارش خبرنگارجام‌جم ،ساعت 24 چهارشنبه ششم اسفند امسال یکی ازماموران کلانتری هفدهم شهریور تهران به بازپرس کشیک  قتل دادسرای جنایی پایتخت اطلاع داد که مردی در یکی از خیابان‌های ‌محله هفدهم شهریور به قتل رسیده است. ماموران به تحقیقات محلی دست زدند که یکی از شاهدان درگیری گفت: مقتول با سه مرد درگیر شد که یکی از آنها با چاقو ضربه‌ای به مرد جوان زد و گفت: «سیامک حقت است.» آنها مرد مجروح را چند قدم با خود برده و بعد
رهایش کرده و گریختند.
 ‌ماموران‌ به بازبینی دوربین‌های مداربسته‌ اطراف محل جنایت پرداختند‌ تا این‌که‌ تصاویری را ‌یافتند که نشان می‌داد مهاجمان فراری و مقتول از خانه یکی از اهالی بیرون آمده‌اند که این درگیری و جنایت خیابانی رخ داده است. ماموران در تحقیق از صاحب خانه مورد‌نظر دریافتند آنها برای مصرف شیشه به خانه‌اش رفته بودند و بعد از مصرف مواد آنجا را ترک کرده‌اند. سپس هویت دو نفراز ضاربان شناسایی و آنها دیروز بازداشت شدند.  یکی ازمتهمان گفت‌: ما در قتل نقشی نداشتیم. یکی از دوستانمان بعد از مصرف شیشه در اثر توهم با مقتول درگیر شد و سپس با چاقو ضربه‌ای به سینه مرد جوان زد و گریخت.
حبیب‌ا... ‌صادقی‌، ‌بازپرس شعبه ‌چهارم ‌دادسرای جنایی ‌تهران با تائید این خبر به جام‌جم گفت‌: با بازداشت این دو نفر تحقیقات از آنها برای دستگیری قاتل فراری و مشخص شدن دیگر ابعاد این پرونده ادامه دارد . همچنین پلیس در تلاش برای شناسایی خانواده مقتول است.