رادیو پیام با پویش «پیام غدیر» به استقبال دهه ولایت می‌رود

رادیو پیام با پویش «پیام غدیر» به استقبال دهه ولایت می‌رود


مدیر رادیو پیام و آوا گفت: رادیونمای رادیو پیام و آوا در نظر دارند برای آشنایی بیشتر نسل آینده جامعه با واقعه غدیرخم و موضوع ولایت و رهبری با برگزاری پویش پیام غدیر با مشارکت هموطنان درسراسر کشور این عید بزرگ مسلمانان را به تصویر بکشد.
شهرام ملازاده مدیر شبکه‌رادیویی پیام و رادیو آوا در گفت‌وگو با فارس تصریح کرد: واقعه غدیر که به موضوع امامت امیر مؤمنان و جانشینی پیامبر اکرم(ص) اشاره دارد، تنها یک حادثه‌ای تاریخی نیست که در کنار دیگر وقایع تاریخی به آن پرداخته شود، غدیرفقط نام یک سرزمین نیست یک تفکر است موضوع اتصال نبوت به امامت و از مهم‌ترین اعیاد مسلمانان به شمار می‌آید.
مدیر رادیوپیام افزود: یکی از رسالت‌های رسانه زنده نگهداشتن و پرداختن به وقایع بزرگ و انتقال عظمت آن به نسل آینده‌است بنابراین رادیونمای رادیو پیام و آوا در نظر دارند برای آشنایی بیشتر نسل آینده جامعه با واقعه غدیر خم و موضوع ولایت و رهبری با برگزاری پویش پیام غدیر با مشارکت هموطنان درسراسر کشور این عید بزرگ مسلمانان را به تصویر بکشد. باتوجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط هموطنان، علاقه‌مندان می‌توانند از اقدامات و کارهایی که برای زنده نگهداشتن این عید بزرگ مسلمانان انجام داده‌اند مانند( تزیین محل زندگی،محل کار و... ) عکس بگیرند.
همچنین کودکان و نوجوانان به همراه خانوادهایشان در این امر مشارکت کرده و واقعه غدیر خم را نقاشی و عکس آن را همراه  مشخصات خودشان از طریق درگاه‌های ارتباطی شبکه‌رادیویی پیام و رادیو آوا ارسال و در رادیونمای پیام وآوا با نام و تصویر خودشان مشاهده کنند. به 10اثرارسالی برتر جایزه نقدی از سوی رایو پیام
اهدا می‌شود.