خانه شوم برای زن جوان

خانه شوم برای زن جوان

زن جوان، زمانی كه برای سركشی به خانه‌اش رفته بود، با ضربه‌های مرگبار چاقو به قتل رسید و قاتل با سرقت اموالش گریخت.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 18 و 20 دقیقه یكشنبه بیست و هفتم تیر امسال، یكی از ماموران كلانتری تهران‌نو به بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع داد كه دختر جوانی در طبقه سوم یک ساختمان در محله امام حسین (ع) به قتل رسیده است. با حضور تیم جنایی در محل، مشخص شد مقتول، زنی 35 ساله بوده که پنج ساعت از مرگش می‌گذرد و هدف اصابت بیش از 10 ضربه چاقو قرار گرفته است.
جسد را برادرش و تعمیركار ساختمان در اتاق‌نشیمن یافته بودند که از آنها تحقیق شد. برادر مقتول در اظهاراتش گفت: «پدر و مادرمان فوت شده‌اند. ما با هم زندگی می‌كردیم. خواهرم فروشنده یك فروشگاه بزرگ در تهران بود. با پولی که پس‌انداز کرده بود، فروش طلاهایش و گرفتن وام، آپارتمان محل جنایت را خریده بود. آن خانه نیاز به بازسازی دوباره داشت که قرار بود تعمیركاری برای بررسی وضعیت خانه به منظور بازسازی بیاید و اگر توافق كردند، آنجا را بازسازی كند. خواهرم صبح از خانه بیرون رفت تا به محل كارش برود و ساعاتی بعد تلفنی حرف زدیم كه فهمیدم برای سركشی به خانه‌ای که خریده، می‌رود. بعد از آن هرچه زنگ زدم، جواب نداد. نگران شده و به آنجا رفتم و همان‌موقع، تعمیركار ساختمان هم آمد. او كلید داشت و وارد خانه شدیم که جسد خواهرم را یافتیم. گوشی تلفن همراهش، اموال و مدارك مربوط به خانه‌اش، مدارك هویتی او و پولی كه همراه داشت، از كیفش سرقت
شده بود.»
مصطفی واحدی، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: «تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت آغاز شده است.»