گروگانگیری قاتل در مرغداری

قاتل مردی که مدیر یکی از صفحات طرفداری بهنوش بختیاری بود، دستگیر شد

گروگانگیری قاتل در مرغداری

 قاتل ادمین یكی از فن‌پیج‌های بهنوش بختیاری، در جریان گروگانگیری در یك مرغداری در حوالی اراك دستگیر شد. متهم در بازجویی‌ها مدعی شد به دلیل سوء‌ظن مرتكب این جنایت شده است.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 23 چهارشنبه سیزدهم مرداد امسال مردی به پلیس 110 شهر اراك اطلاع داد صدای تیراندازی در روستای چشم‌پهن به گوش می‌رسد.  ماموران كلانتری 16 همزمان با حضورشان، آنجا را بررسی كردند اما ردی از تیرانداز به دست نیامد و فقط خودروی پژو پارس سفیدی را بدون سرنشین در حوالی روستا یافتند كه آثار تصادف روی آن بود. ماموران احتمال دادند خودرو متعلق به همان تیرانداز فراری باشد. چهار ساعت و نیم  بعد از این ماجرا، مرد دیگری به پلیس 110 شهر اراك اطلاع داد كارگر جوانش در یك مرغداری حوالی روستای چشم‌پهن بوده كه مرد 30 ساله مسلحی وارد آنجا شده، او را تهدید كرده و در اتاقك  داخل مرغداری زندانی‌اش كرده است.
ماموران با حضور در محل، آنجا را محاصره كرده و با اخطار از گروگانگیر مسلح خواستند كه تسلیم شود و گروگان را آزاد كند. باتوجه به وضعیت روحی قاتل مسلح، ماموران سه سناریو را مطرح كردند، نخست آن‌كه متهم اقدام به خودزنی كند یا آن‌كه برای فرار با ماموران انتظامی به صورت مسلحانه درگیر شده یا اقدام به گروگانگیری كارگر مرغداری كند كه با توجه به اهمیت موضوع، تلاش برای خلع سلاح و دستگیری متهم آغاز شد. از سوی دیگر با توجه به حساسیت ماجرا، سردار حسن مفخمی‌شهرستانی، فرمانده انتظامی استان مركزی عازم محل حادثه شد و فرماندهی عملیات را برعهده گرفت. پس از سه ساعت، رئیس‌پلیس توانست گروگانگیر را راضی به تسلیم شدن كند و مرد مسلح با رها كردن گروگان خود، تسلیم شد. یك قبضه سلاح كلاشینكف همراه 65 تیر جنگی هم از متهم كشف شد.
متهم برای تحقیقات به پلیس آگاهی استان مركزی منتقل و معلوم شد خودروی كشف‌شده متعلق به او بوده و هنگام رانندگی دستش روی ماشه رفته که باعث تیراندازی در حوالی روستا شده است.
با انتقال متهم به پلیس آگاهی استان مركزی، تحقیقات درباره سابقه او آغاز و مشخص شد که مرد جوان به اتهام قتل مردی تحت تعقیب پلیس آگاهی تهران است. براساس گزارش پلیس تهران، او متهم است مردی را هفدهم تیر امسال در غرب تهران به قتل رسانده بود. مقتول، ادمین یكی از فن‌پیج‌های بهنوش بختیاری بود كه بعد از جنایت، این سلبریتی، عكس مقتول را با لباس روحانیت منتشر كرده بود. این در حالی بود که بررسی‌های پلیس نشان داد مقتول روحانی نبوده و مدیر یك شركت خصوصی است.
با افشای این موضوع، تحقیقات از متهم در رابطه با قتل آغاز شد. او با اعتراف به این جنایت گفت: چندی قبل با زنی آشنا شده و او را به عقد موقت خود درآوردم. با او مشكلی نداشتم تا این‌كه به عنوان منشی در یك شركت خصوصی استخدام شد. تمام مشكلات ما از همان زمان آغاز شد. او با مدیر شركت برای صرف غذا بیرون می‌رفت و هر بار كه به كارهایش اعتراض می‌كردم، مدعی بود من دچار توهم شده‌ام و ارتباطی میان آنها نیست. برای پایان دادن به این شك با مدیر شركت قرار گذاشتم. ابتدا می‌خواستم او را با شلیك گلوله به قتل برسانم، اما افراد دیگری نیز در آن محل بودند كه متوجه ماجرا می‌شدند. به همین دلیل با مقتول درگیر شده و او را با ضربه‌های چاقو از پا درآوردم. بعد تصمیم گرفتم راهی زادگاهم شوم. در حوالی اراك ناگهان اسلحه شروع به شلیك كرد كه ترسیدم و با صخره‌ای برخورد كردم. خودرو دیگر حركت نمی‌كرد. به همین دلیل اسلحه را برداشتم و پیاده به‌راه افتادم. با دیدن یك مرغداری وارد آنجا شده و كارگر مرغداری را به گروگان گرفتم. با حضور ماموران تمام راه‌های فرار را به روی خود بسته دیده و تسلیم شدم.
متهم پس از اعتراف به این جنایت، برای تحقیقات بیشتر تحویل كارآگاهان پلیس آگاهی تهران شد.