حق با شماست

حق با شماست

 #تقلب- برنج
ممقانی از تهران:
 ستاد تنظیم‌بازار، نظارتی بر برنج‌های عرضه‌شده در بازار ندارد و برنج‌های خارجی و تایلندی را به اسم برنج ایرانی می‌فروشند.

#لفور- ترافیک
ترابی از مازندران:
 باریک‌بودن جاده لفور از توابع سوادکوه با توجه به توریستی‌بودن این منطقه باعث ایجاد ترافیک در روزهای تعطیل می‌شود. امیدوارم با تعریض این خیابان کمکی به بهبود رفت‌وآمد خودروها شود.

#واکسن- ساعت-‌کاری
حسینی از تهران:
 ساعت کاری مراکز واکسیناسیون روزهای پنجشنبه متغیر است و تا ساعت12 فعال نیستند. آیا این موضوع به کندشدن سرعت واکسیناسیون نمی‌انجامد؟ چرا جمعه‌ها این مراکز به فعالیت ادامه نمی‌دهند تا شاهد تشکیل صف و شلوغی در این مراکز نباشیم؟

#گرانی- کالا
شجاعی از تهران:
 قیمت کالاهای اساسی مردم ازجمله گوشت، برنج، لبنیات و حبوبات در یک ماه اخیر بیش از 50درصد گران شده است. چرا دولت و مسوولان مربوطه رسیدگی نمی‌کنند؟

#آزمون-مدارس
امیرحسین از تهران:
 آزمون ورودی دبیرستان‌ها و هنرستان‌های نمونه‌دولتی تهران که به دلیل کرونا به تعویق افتاده چه زمانی برگزار می‌شود؟

#دفترچه- دارو
یک شهروند:
 متاسفانه قیمت دارو با دفترچه‌های درمانی با قیمت آزاد تغییر چندانی ندارد و به نظر می‌رسد این دفترچه‌ها بیشتر نمادین است.
#سهام- عدالت
کرمانی از تهران:
برخی سهامداران عدالت از دریافت‌نکردن سود مرحله‌دوم گلایه دارند. چرا به این وضع رسیدگی نمی‌شود؟ همچنین سود سهام متوفیان به چه صورتی پرداخت خواهد شد؟ این موضوع نیز ابهام دارد.

#کسبه- تهران
شهروندی از تهران:
برخی کسبه و مالکان واحدهای صنفی در خیابان ولیعصر، میدان منیریه، پاساژ ونک و بازار تهران حاضرند حتی با پرداخت جریمه به‌عنوان هزینه بالابودن کرکره مغازه‌هایشان به فعالیت خود ادامه دهند زیرا تعطیلی کسب‌وکارشان دیگر امکان‌پذیر نیست.