موشک‌شناس سینمایی

موشک‌شناس سینمایی

دیوید اویلوو، بازیگر رنگین‌پوست سینما، برای شرکت والت دیزنی کمدی درام تازه‌ای را به نام «بازگشت موشک‌شناس» تهیه می‌کند و احتمال زیادی وجود دارد به‌عنوان بازیگر هم با آن همکاری کند. البته بازگشت موشک‌شناس یک کار تازه نیست و صنعت سینما قبل از این در سال 1991 یک نسخه از آن را تهیه کرده که حالا لقب یک کالت سینمایی را گرفته‌است. داستان فیلمنامه هم براساس یک داستان گرافیکی بسیار موفق نوشته شده بود. اویلوو که علاقه خاصی به داستان و نسخه اصلی سینمایی آن داشته، حالا درصدد است تا نسخه خودش را هم وارد بازار سینما کند. نسخه اصلی توسط جو جانستون کارگردانی شد و بیلی کمپل نقش محوری آن را بازی کرد.
اویلوو برای نسخه خود، مستقیما سراغ داستان گرافیکی پرخواننده دیو استونز می‌رود. این داستان درباره خلبان جوانی است که موفق به کشف دستگاهی می‌شود که به کمک آن می‌تواند تبدیل به یک قهرمان نقاب زده شود که توانایی پرواز هم دارد. او به‌زودی وارد مبارزه با نیروهای طرفدار حزب نازی می‌شود و باید نامزدش را از دست این نیروها فراری داده و نجات دهد.
اویلوو چندی قبل قرارداد همکاری مشترک با شرکت والت دیزنی را امضا کرد. بازگشت موشک‌شناس یکی از فیلم‌هایی است که براساس همین قرارداد تهیه می‌شود. احتمال آن وجود دارد که این کمدی اکشن ابرقهرمانانه توسط دیزنی پلاس به صورت اینترنتی پخش شود. هنوز کارگردانی برای فیلم انتخاب نشده و زمان شروع کار فیلمبرداری آن هم مشخص نیست./ ددلاین