تکرار «جادوگری» محبوب

تکرار «جادوگری» محبوب

نسخه تازه‌ای از «جادوگران ایست ویک» در دستور کار صنعت قرار گرفته است. این بار نینجا تایبرگ کارگردانی این اکشن فانتزی ماجراجویانه را به‌عهده دارد. نسخه اصلی که سال 1987 اکران عمومی شد، حالا لقب یک کالت کلاسیک را گرفته و طرفداران زیادی برای خودش دارد. تایبرگ گفته نسخه او قصد دارد نگاه تازه و متفاوتی به داستان داشته باشد. فیلمنامه این نسخه را نیز خود او می‌نویسد.
جورج میلر، کارگردان نسخه اصلی در واکنش به تولید نسخه جدید جادوگران ایست ویک، آن را کاری غیرضروری عنوان کرده و گفته دلیلی نمی‌بیند این فیلم دوباره‌سازی و احیا شود. در فیلمی که او ساخت سه بازیگر زن مطرح دهه 80 میلادی شر، سوزان ساراندن و میشل فایفر در مقابل جک نیکلسون بازی کردند. داستان این فانتزی اکشن در ارتباط با سه زن مجرد بود که با عالم جادوگری آشنایی داشتند و هر یک به‌دنبال برآورده کردن آرزوها و خواسته‌هایشان بودند. با ورود مردی مرموز و عجیب و غریب به محل زندگی این سه زن، اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ می‌دهد که خط اصلی داستان فیلم را به جلو می‌برد.
مدیران شرکت برداران وارنر گفته‌اند برای نسخه جدید، از فناوری‌های نوین استفاده می‌کنند تا صحنه‌های جذابی برای تماشاگران فیلم خلق کنند. اطلاعی از زمان شروع کار فیلمبرداری جادوگران ایست ویک جدید نیست. فعلا تایبرگ در حال انتخاب بازیگران اصلی فیلمش است. او قصد دارد از حضور چهار چهره مطرح روز سینما در نقش چهار شخصیت محوری داستان فیلمش استفاده کند. به احتمال زیاد این فیلم برای نمایش عمومی در اواخر سال آینده میلادی آماده می‌شود./ ددلاین