علاقه به بازی مشترک

علاقه به بازی مشترک

دیو باتیستا، اکشن‌کار موفق این روزهای سینما از علاقه‌اش برای همبازی شدن با جیسون موموآ صحبت می‌کند. این ورزشکار معروف دنیای کشتی که حالا یکی از قهرمانان اکشن‌گونه اکشن به حساب می‌آید، در گفت‌و‌گویی رسما اعلام کرد بسیار دوست دارد در کنار موموآ یک اکشن پلیسی بازی کند. او اعلام کرد این فیلم می‌تواند چیزی در مایه‌های مجموعه اکشن پلیسی «اسلحه مرگبار» باشد.
به گفته باتیستا: «چرا همیشه تهیه‌کنندگان باید پیشنهاد همکاری مشترک با بازیگران دیگر را به ما بدهند؟ من احساس می‌کنم تیم دو نفره من و موموآ می‌تواند به خلق یک اکشن بسیار موفق پلیسی کمک کرده و راه را برای تولید یک مجموعه دنباله دارد موفق و پرفروش هموار کند. چیزی شبیه اسلحه مرگبار خیلی خوب جواب می‌دهد. حتی تصورم این است که فیلم مورد نظر را دیوید لیچ کارگردانی کند! من پیشنهادم را عنوان کردم و حالا نوبت تهیه‌کنندگان است که در این رابطه تصمیم بگیرند.»
باتیستا طی دو سال اخیر در گونه‌های مختلف سینمایی ایفای نقش کرده و در کارنامه‌اش فیلم‌های کمیک‌استریپی، اکشن، کمدی و حتی زامبی گونه را هم دارد. موموآ هم مثل باتیستا با گونه کمیک‌استریپی و ابرقهرمانانه همکاری دارد و از او هم به‌عنوان یک قهرمان اکشن اسم می‌برند. چند هفته قبل درام اکشن افشاگران «دختر شیرین» او پخش استریم داشت./ هالیوود ریپورتر