راز سر به مهر یک جنایت

راز سر به مهر یک جنایت

اولیای‌دم پسر جوان سه سال بعد از قتل پسرشان و شناسایی‌نشدن قاتل، درخواست پرداخت دیه از بیت‌المال را مطرح کردند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از شامگاه آخرین روز مهر97 و پس از درگیری مرگبار در جاده خاتون‌آباد آغاز شد. بررسی‌ها نشان داد در این درگیری پسر جوانی به نام نعیم با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود. یکی از دوستان نعیم در تحقیقات گفت: همراه نعیم و یکی از دوستانمان به شهربازی خاتون‌آباد رفته بودیم که در آنجا با چند پسر جوان درگیر شدیم و یکی از آنها به روی ما چاقو کشید. دعوای میان ما بالا گرفت و یکی از آنها با چاقو ضربه‌ای به دست نعیم زد و گریخت. ما با موتور تعقیب‌شان کردیم که مقابل پمپ‌بنزین پاکدشت با آنها روبه‌روشده و سه نفرشان به ما حمله‌کرده و دوستم را کشتند و مرا زخمی کردند.
ماموران به ردیابی عاملان جنایت پرداخته اما نتوانستند ردی از آنها به‌دست آورند. با گذشت سه سال از این ماجرا و در حالی که هیچ ردی از عامل جنایت به دست نیامد، پرونده روی میز قضات شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران قرار گرفت. در این جلسه پدر مقتول گفت: پسرم کارگر بود و خرج زندگی ما را تامین می‌کرد. روز حادثه همراه دوستانش برای تفریح به شهربازی رفته بود که در یک درگیری بچگانه به قتل رسید. در این مدت قاتل او پیدا نشد و امیدی به پیداشدن او نداریم به همین دلیل درخواست دارم دیه او از بیت‌المال
پرداخت شود.
مادر مقتول هم در شکایت خود گفت: پسرم 20ساله بود و حالا قاتلش آزادانه زندگی می‌کند و هیچ ردی از او نیست. پس از طرح درخواست اولیای‌دم، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.