عاملان جنایت قندوز مجازات شوند

تسلیت رهبر انقلاب در پی حادثه انفجار مسجد شیعیان افغانستان

عاملان جنایت قندوز مجازات شوند



در پی حادثه مصیبت‌بار انفجار در مسجدی در استان قندوز افغانستان و جان‌باختن تعداد زیادی از مردم نمازگزار، حضرت آیت‌ا...خامنه‌ای در پیامی بر مجازات عاملان این جنایت بزرگ و جلوگیری از تکرار چنین فجایعی تاکید کردند.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم ا... الرحمن الرحیم
حادثه تلخ و مصیبت‌بار انفجار در مسجد منطقه خان‌آباد استان قندوز که به جان‌باختن جمع زیادی از مؤمنان نمازگزار انجامید، ما را داغدار کرد. از مسؤولان کشور همسایه و برادر افغانستان جدا انتظار می‌رود که عاملان خونخوار این جنایت بزرگ را به مجازات برسانند و با تدابیر لازم از تکرار چنین فجایعی جلوگیری کنند. از خداوند متعال رحمت و علو درجه برای شهیدان این حادثه و شفای عاجل برای آسیب‌دیدگان و صبر و سکینه برای کسان و بازماندگان آنها مسألت می‌کنم.
سیدعلی خامنه‌ای
۱۷ مهر ۱۴۰۰
همچنین حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در پیامی به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی، این نیرو را از ستون‌های امنیت در کشور خواندند و با تقدیر از کمک نیروی انتظامی به دستگاه‌های متصدی خدمات مردمی ازجمله در مقابله با کرونا، بر ارتقای سطح خدمتگزاری و انجام وظیفه در این نیرو تاکید کردند. متن پیام رهبر معظم انقلاب بدین شرح است:
بسم ا...الرحمن الرحیم
نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور است. این نقش ارزشمند در سال‌های اخیر برجستگی بیشتری یافته است.
همکاری و کمک به دستگاه‌های متصدی برخی خدمات مردمی، مانند آنچه در تعامل با ستاد ملی مقابله با کرونا دیده شد نیز جنبه دیگری از ارزش‌های این سازمان است.
همه در نیرو ـــ به‌ویژه مسؤولان و مدیران ـــ باید تلاش کنند سطح خدمتگزاری و انجام وظیفه را ارتقا دهند و با کارکرد خود، قدر نیروی انتظامی را نیز در چشم عموم مردم ارتقا بخشند.
والسلام علیکم و رحمه ا... و برکاته
سیدعلی خامنه‌ای
۱7مهر۱۴۰۰