محاکمه مرد 2 زنه  به اتهام قتل و سرقت

محاکمه مرد 2 زنه به اتهام قتل و سرقت

مرد دو زنه که به خاطر اختلاف حساب، مرتکب قتل و سرقت شده‌بود، در دادگاه کیفری به تشریح جنایت پرداخت.
 به گزارش خبرنگار جام‌جم، یک‌سال‌ونیم قبل با گزارش قتل مردی میانسال در کارگاهش، تحقیقات پلیسی آغاز شد و همان ابتدا ماموران دریافتند بعد از قتل این مرد با چاقو، دو خودرویش سرقت شده‌است.همچنین مشخص شد او چندروزی مهمانی به نام پیمان داشته که بعد از قتل او ناپدید شده‌بود. با ردیابی‌های پلیسی سرانجام پیمان در شمال کشور و در حال فروش یکی از خودروهای مقتول بازداشت شد. او در تحقیقات به این قتل اعتراف کرد و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. در جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد، دو وکیل اولیای‌دم درخواست قصاص کردند.
سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت: اتهام قتل و سرقت را قبول دارم. البته دو خودرو را به جای طلبم برداشتم و ارزش دو خودرو اندازه طلبم بود. قصد کشتن مقتول را نداشتم اما من در دعوا ناگهان جنی می‌شوم و این بار هم جنی شدم.اگر من او را نمی‌زدم، او مرا می‌زد.
پیمان 32ساله درباره انگیزه قتل گفت: من گاهی برای فروش ادویه به پاکستان و افغانستان می‌رفتم و از آنجا فیلم رادیولوژی برای پسر مقتول می‌آوردم. بعد از فوت مرد جوان، با پدر او به فعالیت ادامه دادم اما او طلبم را نمی‌داد. 150میلیون تومان از او می‌خواستم و آخرین بار از من خواست به کارگاهش بروم تا پول را بدهد. وقتی به کارگاه آمدم امروز و فردا ‌کرد و با هم درگیر شدیم. او به من فحش داد. من هم در یک لحظه جنی شدم و با چاقویی که در دستم داشتم، او را زدم. باور کنید اگر او را نمی‌کشتم، او مرا می‌کشت.
من اهل سیستان و بلوچستانم و دو همسر دارم. یکی از همسرانم در زاهدان است و دیگری در چابهار زندگی می‌کند. همسران و سه فرزندم در این مدت که زندانی‌ام خیلی سختی می‌کشند و درخواست بخشش دارم.
 پس از دفاعیات متهم و وکیلش، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.