حق با شماست

حق با شماست

# ایمنی_ واکسیناسیون
علی‌نژاد از تهران:
بسیاری از مردم به گمان ایمنی کامل بدن بعد از تزریق واکسن، از ماسک استفاده نمی‌کنند و پروتکل‌های بهداشتی را به فراموشی سپرده‌اند. بهتر نیست همچنان نظارتی جدی‌ درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی بعد از واکسیناسیون افراد جامعه صورت بگیرد؟

# قیمت_ ماسک
صداقت از تهران:
بهتر نیست قیمت ماسک و الکل ارزان شود تا مردم هزینه کمتری را برای خرید آن بپردازند و در عوض آن استفاده از ماسک دائمی شود؟ استفاده از ماسک برای جلوگیری از بیماری‌های مانند آنفلوآنزا هم بسیار تاثیرگذار است.

# خطر_ کرونا
حائری از تهران:
در حالی که واکسیناسیون در وضعیت خوبی است اما با توجه به کنار گذاشتن ماسک خیلی زود باید شاهد موج جدید کرونا باشیم و این موضوع اصلا خوشایند نیست.

# اجاره_ خانه
هادوی از تهران:
مگر حقوق کارگران و کارمندان چقدر افزایش پیدا کرده‌است که مسؤولان حداکثر 25درصد افزایش نرخ اجاره خانه را قانونی می‌دانند؟ به نظر می‌رسد مسؤولان خبر ندارند حقوق یک کارگر سه‌میلیون تومان است!

# نرخ_ارز
پوری از همدان:
با توجه به ثبات نرخ ارز چرا روز به روز کالاها مخصوصا موادغذایی گران می‌شود؟ چرا هیچ کنترلی بر بازار نیست؟

# لوازم_ خانگی
فتاحی از شیراز:
ممنوعیت ورود لوازم‌خانگی باعث گرانی بیش از 50درصدی قیمت لوازم‌خانگی بی‌کیفیت ایرانی شده‌است و این ممنوعیت جز سوءاستفاده برای این شرکت‌ها عایدی ندارد و ضررش برای مردم است.

# روگذر_ بسیج
گلدانی از تهران:
چرا بین بزرگراه محلاتی و افسریه (بزرگراه بسیج) هیچ روگذری نصب نمی‌شود تا علاوه بر کاهش ترافیک، در وقت مردم نیز صرفه‌جویی شود؟

#‌حیات_وحش
نصیری از مازندران:
حیات وحش مازندران در گیر طاعون نشخوار کنندگان کوچک شده است، چرا مدیران سازمان حفاظت محیط زیست برای مراقبت از حیات و حش کشور آن طور که باید تلاش نمی کنند.