ماجرای بامزه افتادن دندان بازیگر  «قصه هزار افسون»

ماجرای بامزه افتادن دندان بازیگر «قصه هزار افسون»

کارگردان سریال «قصه هزار افسون» درباره این اثر کودک و نوجوان که به‌صورت گسترده‌ای در آن از  جلوه‌های  ویژه و قابلیت‌های سریال‌سازی روز جهان در آن استفاده شده است، توضیح داد.
سعید عباسی، کارگردان سریال قصه هزار افسون به قلم محبوبه عرب قنبری و تهیه‌کنندگی مهدی مولوی که درحال‌حاضر حدود ۵۰درصد کار مقابل دوربین رفته است و برای کودکان و نوجوانان تولید می‌شود، در گفت‌وگو با صبا درباره آخرین وضعیت این سریال گفت: این مجموعه اثری مناسب گروه‌های سنی ۷تا۱۸سال است که افراد بزرگسال نیز با دیدن آن مخاطب سریال می‌شوند چراکه در حد و حدود «هری‌پاتر» و بیش از ۵۰درصد کار
جلوه‌های ویژه است که در ایران بسیار انگشت‌شمار این اتفاق رخ داده است آن هم به شکلی که ما از آن در حوزه کودک و نوجوان استفاده کرده‌ایم.
او درباره موضوع این سریال بیان کرد: قصه هزار افسون همانطور که از نام‌اش مشخص است داستانی کاملا ایرانی دارد و به قصه‌های اصیل ایرانی که توسط یک استاد نمایشنامه‌نویس جمع‌آوری شده مرتبط می‌شود. این نمایشنامه‌نویس با جمع‌آوری همه این قصه‌ها کتابی می‌نویسد که نام آن قصه هزار افسون می‌شود و قهرمانان کار چهار بچه کوچک هستند که برای نجات یک بچه دیگر راه بسیار طولانی و پر از ماجرایی را طی می‌کنند.
کارگردان قصه هزار افسون درباره لوکیشن این سریال گفت: تمام سریال در تهران فیلمبرداری می‌شود اما این کار یک لوکیشن عظیم و اصلی دارد که تمام آن به شکل ویژوال ساخته شده و در حقیقت وجود خارجی ندارد؛ لوکیشنی عجیب و غریب که مخاطب با آن روبه‌رو می‌شود.
در خلاصه این سریال آمده است: «هر وقت سه تا بچه همزمان یه آرزوی مشترک می‌کنن، اون آرزو حتما برآورده میشه.»
پژمان بازغی، بهنوش بختیاری، شبنم قلی‌خانی، سیاوش مفیدی، نگار عابدی، سوسن پرور، فخرالدین صدیق‌شریف، وحید شیخ‌زاده، آرش نوذری، آرش میراحمدی، میثم رستگاری، شهرام عبدلی، مختار سائقی، ساناز سماواتی، بهار نوحیان، مهران رجبی، خشایار راد، ساعد هدایتی، شهین تسلیمی، ونوس کانلی و... بازیگران این سریال هستند.