حق با شماست

حق با شماست

# گودرزی- موش
 نریمان از تهران:
وجود نهرهای قدیمی در منطقه 17 از جمله خیابان گودرزی مامن جانوران موذی از قبیل موش است. از مسؤولان درخواست رسیدگی داریم چون وجود این جانوران آسایش مردم را سلب کرده‌است.
 
# پاسداران- ترافیک
بخشی از تهران:
توقف خودروها در خیابان‌پاسداران باعث ترافیک و راه‌بندان می‌شود. حضور پلیس راهور می‌تواند مانع این تخلف و ایجاد ترافیک شود.

# میرداماد- تابلو
صالحی از تهران:
با توجه به این‌که خیابان انوار (شنگرف) در محله میرداماد یکطرفه شده است چرا تابلوهای پارک‌ممنوع از حاشیه آن برداشته نمی‌شود؟ این در حالی است که فقط تابلوهای ابتدای این خیابان را برداشته‌اند.

# ترافیک- تاکسی
جاوید از تهران:
همچنان شهروندان درگیر ترافیک سنگین در مسیر کندروی بلوار میرداماد به سمت خیابان ولی‌عصر(عج) به علت توقف تاکسی‌ها روبه‌روی ایستگاه متروی میرداماد هستند. چرا اقدامی بابت ساخت یک رمپ به لاین تندرو قبل از مترو اندیشیده نمی‌شود؟

# زین‌الدین- تقاطع
محمدزاده از تهران:
 مسیر شرق به غرب مسیر کندروی بزرگراه زین‌الدین بعد از خیابان هنگام به دلیل نبود تقاطع باعث ایجاد ترافیک در این مسیر شده است.

# قطع- درخت
طلوعی از تهران:
اهالی خیابان آقاباباییان در منطقه 18 به دلیل قطع خودسرانه شاخه‌های درختان کهنسال توسط اداره برق منطقه گله‌مندند.

# پاتوق- دلال
جلیلی از تهران:
بلوار شکوفه واقع در منطقه 19 هنوز پاتوق دلالان خرید و فروش خودروست و حتی به خیابان‌های اطراف آن هم کشیده شده‌است. این موضوع باعث ایجاد مشکلاتی از قبیل گره ترافیکی، سد معبر و حتی نزاع و درگیری می‌شود.

#  گشت  - پلیس
احمدی از تهران:
پلیس راهور چرا مانند سابق در معابر اصلی گشت نمی‌زند؟ نبود پلیس سبب شده در معابری مانند خیابان 134 تهرانپارس خودروهای زیادی دوبل پارک کنند و به ترافیک دامن بزنند.