هال در مقابل دنیروی پیر

هال در مقابل دنیروی پیر

دومین قسمت کمدی درام «فرار نیمه‌شب» بعد از سال‌ها تعلل و تاخیر بالاخره وارد مرحله تولید می‌شود. رابرت دنیرو  بازیگر نسخه اصلی در قسمت تازه هم بازی دارد و این بار، رجینا هیل به او می‌پیوندد تا یک‌سری ماجراجویی پیش‌بینی نشده خلق کنند. کمپانی یونیورسال سال 1988 که نسخه اصلی با موفقیت بالای مالی و انتقادی روبه‌رو شد، اعلام کرد تصمیم به تولید قسمت‌های بعدی آن را دارد. اما نبود فیلمنامه‌ای جذاب که مورد پسند دنیرو باشد، کار ساخت قسمت دوم را برای سال‌ها به عقب انداخت.
هال و دنیرو از تهیه‌کنندگان فرار نیمه‌شب 2 هم هستند. اطلاعی از داستان قسمت دوم در دست نیست و کسی نمی‌داند ماجراهای بانمک و خنده‌دار جک والش به کدام مسیر خواهد رفت. دنیرو دوباره در قالب شخصیت والش ظاهر می‌شود که یک آدم غرغروی پرحرف بود که به شکار آدم‌ها می‌پرداخت. با توجه به این‌که شخصیت والش حالا چند سال پیرتر شده، می‌توان حدس زد که بسیار غرغروتر شده است.
نسخه اصلی را مارتین برست کارگردانی کرد و در آن جک والش باید جاناتان (چارلز گوردین) یک خلافکار دنیای زیرزمینی و اموال او را با خود به لس‌آنجلس ببرد. مشکل این است که جاناتان نمی‌تواند سوار هواپیما شود و جک مجبور است از راه زمین سفر کند اما کسانی هستند که به‌دنبال مال جاناتان هستند و نمی‌خواهند او به لس‌آنجلس برسد./ ورایتی