یک نمایش شاد برای کودکان

یک نمایش شاد برای کودکان



«یک روز صبح، رنگ قرمز گیلاس تصمیم می‌گیرد رنگ قرمز گیلاس نباشد و سفری عجیب را در حیاط آغاز می‌کند...»
این خلاصه عجیب و غریب یک نمایش شاد کودکانه است که تا 30آبان فرصت دارید کودکان‌تان را به تماشای آن ببرید.
این نمایش «حیاط خانه‌ما» نام دارد و اقتباسی است از یکی از داستان‌های زهره پریرخ، نویسنده نام‌آشنای حوزه کودک‌ونوجوان. این قصه را وحید خسروی که سابقه زیادی در کارگردانی و بازی در نمایش‌های موفق کودک‌ونوجوان دارد به نمایشنامه تبدیل و کارگردانی کرده که هرروز از ساعت16و15دقیقه در سالن گلستان مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان اجرا می‌شود.
این نمایش که بیشتر از یک‌هفته است در مرکز تئاتر کانون روی صحنه رفته با استقبال خانواده‌ها روبه‌رو شده که ضمن رعایت شیوه نامه‌های‌بهداشتی، بچه‌هایشان را ساعتی با حال‌وهوای یک نمایش موزیکال و شاد خوشحال کنند. نمایش یادشده، پیشتر در بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک‌ونوجوان به‌عنوان اثر برگزیده خانه تئاتر معرفی و موفق به دریافت جایزه بازیگری و نمایشنامه بخش خردسال شد.
امیرحسین انصافی بازیگر و آهنگساز، محمدرضا شاملو طراح نور، مژده ذکریاپور طراح و سازنده صحنه، دکور و عروسک، فروغ یزدان‌عاشوری طراح لباس و مهدی اسدی‌تبار طراح پوستر و بروشور با این نمایش همکاری دارند.
برای دیدن این نمایش که برای کودکان بالای ۳سال است، می‌توانید به بلوار کشاورز، خیابان حجاب، روبه‌روی سالن ورزشی حجاب، در ورودی شرقی پارک‌لاله، مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودک‌ونوجوان مراجعه کنید.