حق با شماست

حق با شماست

#ماسک_مترو  
دماوندی از تهران:
چرا هیچ نظارتی بر مسافرانی که وارد  مترو می‌شوند، وجود ندارد و به کسانی که از ماسک استفاده نمی‌کنند، هیچ تذکری داده نمی‌شود؟ در حالی که قرار بود از ورود کسانی که از ماسک استفاده نمی‌کنند، ممانعت به‌عمل آید. این بی‌توجهی به استفاده از ماسک در ساعات پایانی کار مترو در ایستگاه‌های امام‌خمینی، سعدی، دروازه‌دولت، ملت، دروازه‌شمیران و امام حسین بیشتر اتفاق می‌افتد و جان هزاران مسافر دیگر را به خطر می‌اندازد.

 # ترافیک ــ میرداماد
وحیدی از تهران:
 توقف خودروها در لاین تندروی بلوار میرداماد برای انجام کارهای مالیاتی در اداره مالیات این منطقه باعث ترافیک می‌گردد، لطفا رسیدگی شود.
# تعریض ــ  بزرگراه
خادم از تهران:
 چرا اقدامی بابت تعریض بزرگراه بسیج به سمت شمال که فضای مناسب و خالی نیز دارد، اندیشیده نمی‌شود؟ تعریض این بزرگراه ترافیک را به حداقل می‌رساند.

 # مجازات ــ ناچیز
علی‌‌اکبر کیانی‌پناه:
از سه سال قبل پرونده‌ای علیه فردی در شورای حل اختلاف با جرایم متعدد کیفری و مالی تشکیل دادم. این پرونده بعدا در شعبه محترم ۱۲ دادیاری دادسرای مجتمع شهید محلاتی‌ مورد پیگیری قرار گرفت و با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۱۲۶ کیفری ۲ همان مجتمع ارسال شد. مع‌الاسف پس از سه سال دوندگی و صرف وقت و هزینه‌های سنگین، صرفا متهم محکوم به پرداخت جریمه ناچیز بابت دو جرم کیفری به صندوق دولت شد‌! در حالی که چنین حکمی، مجرمان را در ارتکاب جرم جری‌تر می‌کند و هیچ‌گونه بازدارندگی ندارد. لذا از تمامی نیروهای امنیتی و نظارتی و قضایی تقاضا دارم به این مساله رسیدگی کنند.