عیادت مدیر‌کل روابط‌عمومی رسانه ملی  از اسماعیل سلطانیان

عیادت مدیر‌کل روابط‌عمومی رسانه ملی از اسماعیل سلطانیان

 مدیر‌کل روابط‌عمومی رسانه ملی، فرزندان شهدا فخری‌زاده و کشوری به عیادت اسماعیل سلطانیان، بازیگر سریال‌هایی همچون «یوسف پیامبر» و «وضعیت سفید» رفتند.
به گزارش جام‌جم، حسین قرایی ضمن دیدار با اسماعیل سلطانیان و عیادت از او گفت: ما شما را با نقش ماندگارتان در سریال یوسف پیامبر به یاد داریم. بازی‌های شما طی این سال‌ها در سریال‌های تلویزیونی همیشه در خاطر مخاطبان باقی ‌است. شما هنوز هم در بازیگری نمره بالایی دارید و امیدوارم که بعد از برطرف شدن کسالت دوباره شما را جلوی دوربین ببینیم. ‌ما دیروز و از طریق خبرها متوجه شدیم که در بستر بیماری هستید. به همین دلیل برای عیادت شما با دو دسته گل آمده‌ایم. فرزند شهیدان فخری‌زاده و کشوری وقتی متوجه شدند که می‌خواهم به عیادت شما بیایم با من همراه شدند.
وی ادامه داد: امیدوارم که برای پدر این دو عزیز یک سریال ویژه و در شأن آنها در تلویزیون ساخته شود. شما با نقش‌هایتان درخشان بودید و در ذهن مردم ماندگار شدید. مردم شما را خیلی دوست دارند و دعای خیر مردم همیشه همراه شماست.‌ ما به نیابت از مردم و مسؤولان به عیادت شما آمدیم. ما به‌عنوان رسانه باید احوال اساتیدی مثل شما را بپرسیم. این کوتاهی از ما بوده که از حال پیشکسوتان بی‌خبر بودیم. شما بخشی از شناسنامه فرهنگی ما هستید همان‌طور که شهید کشوری و شهید فخری‌زاده اسطوره‌های ما هستند امثال شما استاد سلطانیان هم اسطوره‌های فرهنگی ما هستند. خدا را شکر که اکنون حال بهتری دارید و شما را سرپا می‌بینیم.‌
در بخشی از این دیدار، علی کشوری، فرزند شهید کشوری عنوان کرد: ما به شما افتخار می‌کنیم. در سریال «مرد هزار چهره» فوق‌العاده بودید. شما هم در طنز و هم آثار رئال عالی بودید. مردم شما رو دوست دارند و مردم باید از حال شما با‌خبر شوند‌ تا رسانه‌ها از حال این هنرمندان خبر ندهند ما نمی‌دانیم که هنرمندان ما در چه حالی هستند.‌ همچنین حامد فخری‌زاده، فرزند شهید فخری‌زاده هم بیان کرد: هنرمندان از جایگاه بزرگی برخوردارند و اسطوره‌های فرهنگی و حماسی در کنار هم هستند که تاریخ یک کشور را می‌سازند.
اسماعیل سلطانیان در پایان با اشاره به سبقه فعالیت‌هایش گفت: من ۵۵ سال در تلویزیون و سینما فعالیت دارم و تحصیلات عالیه در این رشته‌ها دارم.‌ خداوند آقای سلحشور را رحمت کند که سریال یوسف پیامبر یک کار خوب و ماندگار بود. با وجود این‌که این سریال بارها بازپخش شده اما مردم باز هم علاقه به تماشای این سریال تلویزیونی دارند.