درگیری مرگبار  برای هم سلولی شدن با زندانی پولدار

درگیری مرگبار برای هم سلولی شدن با زندانی پولدار

دعوای میان دو زندانی سارق كه می‌خواستند زندانی پولداری را هم سلولی خود كنند به قتل یكی از آنها ختم شد.
به گزارش جام‌جم، ساعت 12 ظهر دوشنبه یكی از مسؤولان زندانی در تهران در تماس با رضوانی، بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی پایتخت او را در جریان درگیری منجر به قتل دو زندانی قرار داد. بازپرس جنایی همراه تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی و بررسی صحنه جرم در زندان حاضر شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد قاتل یک زندانی جوان  بوده از سوی ماموران زندان بازداشت و جسد زندانی كشته شده نیز در محوطه افتاده است. مقتول بر اثر ضربه جسمی نوك تیز به سینه‌اش فوت كرده است.  در این مرحله با دستور قضایی ماموران به تحقیق از عامل جنایت پرداختند كه او در همان مراحل اولیه به قتل اعتراف كرد.  متهم به قتل درباره انگیزه‌اش گفت: به‌خاطر سرقت با سلاح سرد و ضرب جرح عمدی چند سال است كه در زندان به سر می‌برم. مدتی بود كه یك زندانی كه وضع مالی خوبی دارد به سالن ما منتقل شده و هر كدام از زندانی‌ها می‌خواستند با او همسلولی شوند. درگیری من و مقتول نیز برسر همین موضوع بود. آن روز میان و من مقتول كه او نیز به‌خاطر سرقت در زندان بود، درگیری رخ داد. او مدام می‌گفت زندانی پولدار باید به سلول آنها برود و من می‌گفتم باید با من هم سلولی شود. دعوایمان بالا گرفت و با تیزی دست‌سازی كه مدتی بود آن را درست كرده بودم به سمت او رفتم. 
متهم به قتل ادامه داد: هم بندی‌ام با دیدن من دوباره به كری‌خوانی پرداخت. موقع هواخوری متوجه شدم هیچ‌كدام از زندانیان در آنجا نیستند و فقط ما دو نفر هستیم. دوباره دعوایمان شد و تیزی دست‌ساز را از جیبم در آوردم و به سینه او ضربه زدم و فرار كردم. ماموران زندان از طریق بازبینی دوربین‌ها متوجه شدند من مرتكب قتل شدم.
با اعتراف‌های متهم به قتل در زندان برای او قرار قانونی صادر شد و با تشكیل پرونده‌ای در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، تحقیقات تكمیلی از متهم ادامه دارد.