دوئل خونین  بعداز مصرف قرص اكس

دوئل خونین بعداز مصرف قرص اكس

دو پسر جوان بعداز خوردن قرص اكس و توهم ناشی از آن با چاقو به جان یكدیگر افتادند كه مرگ یكی از آنها رقم خورد. 
 به گزارش جام‌جم، ساعت یك بامداد سه شنبه یكی از ماموران كلانتری حكیمیه در تماس با كشیك قتل دادسرای جنایی تهران، بازپرس رضوانی را درجریان مرگ پسر 24 ساله‌ای در جاده جاجرود قرار داد. بازپرس جنایی و تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی ماجرا حاضر شدند. آنها مشاهده كردند خودروی پرایدی در حاشیه جاده در حالی متوقف شده است كه پسری 24 ساله كه با ضربه‌های چاقو زخمی شده، روی صندلی جلوی خودرو افتاده و در یك كیلومتری این خودرو نیز جسد پسر دیگری افتاده است كه آثار ضربه ‌های چاقو روی بدن او نیز وجود دارد. بررسی‌ها نشان داد، مقتول پس از مجروحیت با خودروهای عبوری تصادف كرده است.
در این مرحله از تحقیقات ماموران با خبر شدند پسر زخمی بعد از عمل جراحی به هوش آمده ، به همین علت به تحقیق از او پرداختند. 
وی به افسر تحقیق گفت من و دوستم از خانه یكی از دوستانمان  در حال بازگشت بودیم.
 در میان راه دو نفرمان قرص اكس خوردیم. هر لحظه توهم ناشی از مصرف اكس بیشتر می‌شد. شدت این توهم به حدی بود كه در داخل خودرو احساس می‌كردیم نفر دیگری قصد جانمان را دارد. ما با هم دعوایمان شد. هردو چاقو به دست داشتیم كه به سمت هم حمله و یكدیگر را زخمی كردیم.»
بعد از این اظهارات پرونده‌ای در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشكیل شد و ماموران منتظر نظریه پزشكی قانونی‌اند تا مشخص شود ضربه‌های چاقو یا تصادف با خودروی عبوری باعث مرگ پسر جوان شده است.