دستگیری ماما به خاطر سقط جنین

دستگیری ماما به خاطر سقط جنین

زن ماما كه به طور غیر قانونی به سقط جنین زنان در خانه اش دست می‌زد، بعداز زندگی مخفیانه بازداشت شد.
به گزارش جام‌جم، روزهای پایانی هفته گذشته، گزارش مردمی در دستوركار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت كه نشان می‌داد، زن 40ساله‌ای كه در زمینه مامایی فعالیت دارد به‌طور غیرقانونی دست به سقط جنین می‌زند و از این راه كسب و كاری برای خودش راه انداخته است. ماموران موضوع را بررسی كردند و معلوم شد ماجرا صحت دارد و فعالیت‌های این ماما غیرقانونی است .
با تشكیل پرونده‌ای در شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران و با دستور بازپرس سهرابی، تحقیقات پلیسی برای دستگیری زن ماما آغاز شد. این در حالی بود كه ماموران زمانی كه برای دستگیری او به خانه‌اش رفتند معلوم شد، آنجا را ترك كرده و به مكان نامعلومی رفته و همسایه‌ها از او خبری ندارند. متهم فراری مدام مخفیگاه هایش را تغییرمی داد تا این‌كه دو روز پیش ماموران با اطلاعاتی كه به‌دست آوردند، توانستند آخرین مخفیگاه متهم فراری را در خانه‌ای در غرب تهران شناسایی كنند. آنها با هماهنگی قضایی به خانه این زن رفتند و او بازداشت شد .
متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و اظهارت ضد و نقیضی را مطرح كرد و مدعی بود كه در زمینه مامایی فعالیت دارد و با چند کلینیک همكاری دارد و كار غیرقانونی انجام نداده و اشتباهی بازداشت شده است. با توجه به انكار متهم ، ماموران به بررسی سوابق او پرداختندكه معلوم شد او ده سال پیش در خانه‌ای در جنوب تهران به سقط جنین غیرقانونی زنان فعالیت داشته و محكوم شده بود. بعداز آن مدتی فعالیت نداشته تا این‌كه از چندی پیش دوباره فعالیت‌های مجرمانه‌اش را از سر گرفته است. با مشخص شدن این موضوع روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد . متهم زن دوباره مورد تحقیقات قرارگرفت وزمانی كه معلوم شدراز جرایمش فاش شده سكوت خود را شكست و اعتراف كرد .
متهم زن به افسر تحقیق گفت: از چندی پیش دوباره تصمیم گرفتم فعالیت‌های قبلی‌ام را برای كسب در آمد بیشتر آغاز كنم. هر بار خانه‌ای را برای مدتی اجاره می‌كردم و در آنجا سقط جنین انجام می‌دادم. در قبال هر جنینی كه سقط می‌كردم چند میلیون نصیبم می‌شد. مشتریانم با گفتن اسم رمز وارد خانه‌ام می‌شدند تا همسایه‌ها و پلیس متوجه فعالیتم نشوند اما در جریان سقط جنین، حال چند نفر از زنان جوان بد شد و خانواده‌هایشان می‌خواستند از من شكایت كنند كه ترسیدم ماجرا لو برود و آنها نشانی‌ام را به پلیس بدهند، به همین خاطر خانه را تغییر می‌دادم. 
تحقیقات پلیسی برای رازگشایی از دیگر جرایم این ماما ادامه دارد.