بدون تیتر

بدون تیتر

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام‌کرد: تولید بنزین پالایشگاه‌های کشور نسبت به سال گذشته نه‌تنها کاهش نداشته، بلکه با انجام راهکارهای مبتکرانه و مدیریت درست پالایشگاه‌ها نزدیک به 5 درصد افزایش داشته‌است.

صنعت جهانی طلا انتظار دارد قیمت این فلز گرانبها طی یک سال آینده ۱۰‌درصد بالا رفته و به ۱۸۳۰ دلار و ۵۰سنت در هر اونس برسد.

وزارت جهاد کشاورزی با ورود موقت روغن خام برای فرآوری و پردازش در کارخانجات و صنایع روغنی و صادرات محصول استحصالی با رعایت مفاد ماده ۵۱‌قانون امور گمرکی موافقت کرد.

اتحادیه غلات روسیه اعلام کرد: انتظار می‌رود این کشور در سال 2022، بیشترین برداشت غلات را داشته باشد و رکورد تاریخی در این زمینه ثبت کند.

وزیر نیرو گفت: هر مشترک خانگی که در مصرف آب صرفه‌جویی کند و مصرف خود را به زیر الگوی تعیین‌شده برساند به ازای هر متر مکعب صرفه‌جویی، پنج برابر هزینه فروش آب را پاداش صرفه‌جویی می‌گیرد.

در دیدار معاون اقتصادی رئیس‌جمهور و رئیس سازمان توسعه تجارت با امیر قطر بر تدوین نقشه راه توسعه تجارت ایران و قطر و هدف‌گذاری تجارت سه میلیارد دلاری با قطر تا سال ۱۴۰۴ تاکید شد.

سخنگوی صمت ضمن رد این موضوع که واردات خودرو فقط از چین انجام خواهد شد، گفت: بانک مرکزی در حال برنامه‌ریزی برای تأمین ارز واردات در یک فضای مثبت است.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی گفت: از ۴۵ میلیارد دلار صادرات در کشور ۲۵ میلیارد دلار مربوط به فرآورده‌های نفتی است.

براساس جدیدترین اعلان مرکز آمار، در شهریور۱۴۰۱ وزن گوشت قرمز عرضه‌شده انواع دام‌ها 57.893 تن بود که سهم گوشت گاو و گوساله بیشتر از سایر انواع دام بوده‌است.

یک مقام ارشد آمریکایی اعلام کرد رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه ۱۵ میلیون بشکه نفت از ذخایر استراتژیک برای پمپاژ به بازار آمریکا با هدف کاهش قیمت را آزاد‌می‌کند.