دغدغه بزرگ کی‌روش رفع شد

دغدغه بزرگ کی‌روش رفع شد

پس از مذاکرات کارلوس کی‌روش و مهدی محمدنبی در قطر با مدیران باشگاه الاهلی قطر، قرار شد شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان با توجه به تعطیلی لیگ ستارگان برای حضور در تمرینات تیم‌ملی به ایران بیایند‌. این دو اتفاقا در تمرینات تیم‌ملی حاضر شدند ولی کی‌روش در تمرین روز دوشنبه ایران به ناگهان اعلام کرد باشگاه الاهلی هر دو بازیکن را خواسته و آنها هم ایران را ترک کرده‌اند.

کارلوس گفت: «با وجود این موضوع نمی‌توانیم از باشگاه قطری گلایه کنیم زیرا قوانین فیفا شفاف است و باید بازیکنان ۷ روز قبل از شروع جام‌جهانی به اردو بیایند‌.»
پس از این اتفاق روز گذشته در جلسه کی‌روش با مهدی تاج و محمدنبی، رئیس فدراسیون ابراز امیدواری کرد مشکل این  دو بازیکن با برنامه‌ریزی صورت گرفته حل شود. البته تاج پس از گفت‌و‌گو با کی‌روش در تماس با رئیس فدراسیون قطر، بحث بازگشت این مدافعان را پیگیری کرد و شیخ حمد نیز از باشگاه الاهلی خواست شرایط حضور شجاع و کنعانی را در اردوی ایران فراهم کنند. با این مسائل به نظر می رسد مشکل این دو مدافع حل شده و آنها احتمال دارد تا پایان هفته به اردوی تیم‌ملی بازگردند تا بتوانند در کنار دیگر بازیکنان باشند.