پایان زندگی مردجوان در خیابان

پایان زندگی مردجوان در خیابان

مردجوان وقتی برای دیدن دوستش به غرب تهران رفته‌بود با شلیک گلوله به قتل رسید و تحقیقات پلیس جنایی پایتخت برای رازگشایی از قتل او آغاز شد.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، شامگاه پنجشنبه بیست‌وششم آبان امسال مردی با پلیس 110 تهران تماس گرفت و اطلاع داد مردی جوان بر اثر شلیک گلوله زخمی شده و در یکی از محله‌های منتهی به شهرزیبا در غرب تهران کف خیابان افتاده است. در ادامه با حضور ماموران انتظامی در محل وی به بیمارستان منتقل شد اما تلاش‌ها نتیجه نداد و او فوت کرد. 
با توجه به مشکوک ‌بودن مرگ این جوان در خیابان، موضوع به قاضی محمدحسین زارعی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع داده شد. با هماهنگی قضایی، دستور تحقیقات در این رابطه به ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران داده شد. ماموران با حضور در محل حادثه و تحقیقات اولیه متوجه شدند کسی او را نمی‌شناسد و نمی‌دانند چه کسی به این جوان شلیک کرده و باعث مرگ او شده است. جست‌وجو‌ها برای تشخیص هویت او ادامه داشت تا این‌که ماموران هویت او را به ‌دست ‌آوردند. با تحقیق از خانواده‌اش مشخص شد چون او برای دیدار دوستش از خانه بیرون رفته از او خبری نداشتند و نمی‌دانستند چه بلایی سرش آمده است تا این‌که از طریق ماموران مطلع شدند فرزندشان تیر خورده و به قتل رسیده است. آنها می‌گفتند فرزندشان با کسی اختلافی نداشته و معلوم نیست چرا این بلا سرش آمده است.
پرونده‌ای دراین‌باره در شعبه اول بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشکیل شد و تحقیقات برای رازگشایی از مرگ او و عامل این تیراندازی مرگبار ادامه دارد.