نخبگان و فرهیختگان بسیجی در رادیو گفت‌وگو

نخبگان و فرهیختگان بسیجی در رادیو گفت‌وگو

برنامه‌های شبکه رادیویی گفت‌وگو با تمرکز بر جنبه‌های مختلف کارکردی سازمان بسیج مستضعفین از اقتدارآفرینی تا ابزارهای مقابله با جنگ ترکیبی می‌گویند.

رضا کوچک‌زاده‌تهمتن در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه جام‌جم با اشاره به برنامه‌های این شبکه به‌مناسبت هفته بسیج گفت: برنامه‌های این شبکه با محوریت شناخت و آگاهی‌بخشی بیش از پیش نسبت به بسیج و شاخصه‌ها و مولفه‌های آن روی آنتن می‌رود.
وی در ادامه با تاکید بر این‌که این برنامه‌ها با رویکردی تخصصی و نخبگانی با حضور چهره‌های علمی و فرهیخته بسیجی تهیه می‌شود افزود: مجله خبری - تحلیلی «صبح گفت‌وگو» که ساعت 7صبح به‌صورت زنده پخش می‌شود در هفته بسیج با توجه به نامگذاری این هفته به اطلاع‌رسانی در مورد عملکرد این سازمان خدمت‌رسان می‌پردازد.
کوچک‌زاده‌تهمتن ضمن اشاره به برنامه‌هایی از قبیل روزنه، رویداد و گفت‌وگوی اجتماعی تصریح کرد: در جدول نیمروز رادیوگفت‌وگو این سه برنامه با ماموریت منعطف بر شاخصه‌های بسیج روی آنتن می‌رود. روزنه با سازمان بسیج پزشکان همراه می‌شود، رویداد با تمرکز بر نامگذاری روزهای این هفته به سازندگی و پیشرفت، نوآوری و جهادعلمی، مردم‌سالاری و ایران قوی، مقاومت و اقتدار ملی خواهد پرداخت و گفت‌وگوی اجتماعی با نگاهی به بخش‌های مختلف بسیج مستضعفین مانند بسیج جامعه پزشکان، بسیج اصناف و بسیج دانشجویی به گفت‌وگو و تبادل نظر در قالب میزگرد می‌پردازد.
مدیر رادیوگفت‌وگو با بیان این‌که در نیمه دوم جدول پخش برنامه‌های این شبکه سه برنامه گفت‌وگومحور، گفت‌وگوی سیاسی، گفت‌وگوی فرهنگی و گفت‌وگوی علمی به موضوع بسیج می‌پردازند گفت: برنامه گفت‌وگوی سیاسی با توجه به رسالت خود تبیین فرهنگ بسیجی در کشورهای حوزه مقاومت را مورد مداقه کارشناسان قرار می‌دهد و اهداف نظام اسلامی در همبستگی کشورهای همسایه در تامین امنیت را مورد بحث قرار می‌دهد. این برنامه هر روز ساعت 17و30 دقیقه روی آنتن می‌رود.
وی ادامه داد: گفت‌وگوی فرهنگی که روزانه ساعت20 پخش می‌شود به حضور بسیج اساتید و نقش آنان در روشنگری دانشجویان می‌پردازد و گفت‌وگوی علمی بررسی عملکرد بسیج با حضور کارشناسانی از سازمان بسیج اساتید را در دستورکار خود دارد.
کوچک‌زاده‌تهمتن خاطرنشان کرد: این شبکه رادیویی از آنجا که محلی برای بیان اندیشه‌ها از همه سلایق است با نگاهی کاربردی به عملکرد این سازمان مردمی می‌پردازد. در برنامه خبری - تحلیلی «بدون‌خط‌خوردگی» که یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های این شبکه است و به‌صورت مجله رادیویی تقدیم مخاطبان می‌شود از تجدیدپیمان و آشنایی نسل جوان با آرمان‌های انقلاب، امیدآفرینی، جهاد خدمت و جهاد تبیین، اهمیت و گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه، الگوبرداری از بسیج در کشورهای منطقه و ثمرات سیاسی و اجتماعی آن و راهبردها برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن با مسئولین و صاحب‌نظران این حوزه گفت‌وگو خواهد شد. رادیوگفت‌وگو روی موجFM ردیف 103.5مگاهرتز قابل دریافت است. علاقه‌مندان می‌توانند علاوه‌بر امواج رادیو برنامه‌های این شبکه را از طریق برنامه کاربردی ایران‌صدا یا با مراجعه به سایت رادیوگفت‌وگو به نشانی http://radiogoftogoo.ir شنونده باشند.