حق با شماست

حق با شماست

#ماسک - مدرسه 
یک معلم: 
با توجه به شیوع بیماری آنفلوآنزا در بین کودکان به نظر می‌رسد رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی و استفاده اجباری از ماسک در مدارس باید در دستورکار قرار بگیرد. 

# قیمت- مصالح 
یک شهروند:
متأسفانه قیمت فوم ساختمانی این اواخر از 120هزار تومان به 300هزار تومان افزایش یافته است. چه کسی پاسخگو و پیگیر این مسأله است؟ بدون شک افزایش هزینه مصالح ساختمانی بر قیمت مسکن و اجاره تأثیرگذار است.

# مربی - استخدام
مربی پیش‌دبستانی: 
وزارت آموزش‌و‌پرورش، مربیان مراکز پیش‌دبستانی دولتی را هم در ردیف استخدامی خود قرار دهد و در پرداخت حقوق این افراد نیز بازنگری کند.

# هدررفت - آب
اسکندری از تهران: 
با توجه به اعلام هشدار درخصوص کمبود ذخیره آب در کشور، هدر رفت آب و رهاسازی لوله آب در خیابان مقدس اردبیلی واقع در منطقه ولنجک، اهالی این منطقه را گله‌مند کرده است.

# مشکلات-قهوه‌خانه 
بقایی از تهران: 
افزایش بی‌رویه قهوه‌خانه‌ در منطقه نازی‌آباد خیابان اکبر‌مشهدی باعث ایجاد ترافیک بیش از حد، تجمع افراد در پیاده‌رو و ایجاد زد‌و‌خورد و درگیری میان جوانان شده است.

# وام- کمیته- امداد
یک شهروند:
من از کمیته امداد درخواست وام کرده‌ام که با درخواستم موافقت شده است اما کمیته امداد اصرار دارد که با این وام باید حتما مغازه اجاره کنم در حالی که حتی در شهرهای کوچک هم نمی‌توان با این مبالغ مغازه اجاره کرد. چرا 
کمیته امداد به شرایط وام‌گیرندگان توجه نمی‌کند؟