50عملیات در هفته علیه صهیونیست‌ها

سردار قاآنی با اشاره به اوج‌گیری عملیات‌ها در کرانه باختری خبر داد

50عملیات در هفته علیه صهیونیست‌ها

سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه‌پاسداران در اولین سالگرد شهادت سردار شهید حسن ایرلو که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، گفت: امروز سالگرد شهیدی است که تمام عمر ارزشمند خود را در راه انقلاب اسلامی با مجاهدت در صحنه‌های مختلف گذراند و مرد میدان مقاومت بود، او چه در دوره دفاع مقدس، چه در صحنه‌های مختلف برای پرورش دادن نیروهای عرصه مقاومت، چه حضور مستقیم در صحنه‌های مقاومت، چه در پشتیبانی از مظلومین مختلف و آخرین مرحله در عرصه سیاسی، خصلت مردانگی و مقاومتی که در وجود این شهید عالی‌مقام بود، همه‌جا او را برجسته می‌کرد.

سردار قاآنی تاکید کرد:  خصلت مردانگی و مقاومتی که در وجود این شهید عالی‌مقام بود، همه جا او را برجسته می‌کرد لذا بهترین واژه برای این مرد بزرگ، مرد مقاومت است به طوری که اگر در صحنه دفاع مقدس، پشتیبانی از مظلومان و حتی در سفارت نیز این مقاومت دیده می‌شود، در میدان مقاومت هم کار دیپلماتیک و سیاسی را دنبال می‌کند.

هزینه هفت هزار میلیارد دلاری در غرب آسیا 
وی افزود: واژه مقاومت آن‌قدر تأثیر داشته که حتی دشمنان ما نیز به رمز آن پی بردند. آمریکای جنایتکار و سگ دست‌پرورده‌اش، رژیم صهیونیستی و برخی تفاله‌ها مانند عربستان سعودی را به جان مردم مسلمان انداختند و 7000 میلیارد دلار در منطقه غرب آسیا و ایران که کانون مقاومت است، هزینه کردند.
فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان این‌که هزینه دشمنان نتیجه نداد و آنها در هر صحنه‌ای وارد شدند، شکست خوردند، تصریح کرد: امروز به فکر این هستند که چگونه است که هرچقدر هزینه می‌کنند و سلاح و پول بیشتری صرف می‌کنند، نمی‌توانند در برابر مقاومت ملت منطقه ما به پیروزی برسند.
سردار قاآنی با اشاره به موفقیت‌های محورهای مقاومت در سوریه، لبنان، فلسطین، عراق و یمن تصریح کرد: به هر گوشه از منطقه نگاه کنیم، می‌بینیم که ملت‌های منطقه با تأثیر از مکتب انقلاب اسلامی، مکتب امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، راه زندگی با عزت را آموختند، ایستادند و پیروز شدند. لذا، بالاترین واژه برای شهید ما واژه مقاومت است.

 ایران تابلو زرین عرصه مقاومت
وی ادامه داد: ما باید از شهدای بزرگ درس بگیریم. باید بدانیم در مسیری که می‌خواهیم حرکت کنیم چه روشی را باید به کار ببندیم. اگر می‌خواهیم در مقابل استکبار جهانی بایستیم و سرمان بالا باشد، باید اهل مقاومت باشیم و به حمدلله جمهوری اسلامی ایران تابلو زرینی از مقاومت در عرصه دفاعی، سیاسی، امنیتی و اقتصادی است.
این فرمانده عالی‌رتبه سپاه‌پاسداران با اشاره به تحریم و فشارهای گسترده دشمنان علیه ایران اسلامی گفت: با وجود این تحریم گسترده که اگر در هرکجای دنیا اعمال می‌شد، کمر آن حکومت می‌شکست، ما به‌خوبی توانستیم با مقاومت تحریم‌ها را پشت‌سر بگذاریم.

 عربستان سعودی تفاله‌ دست‌نشانده آمریکاست
سردار قاآنی گفت: عربستان سعودی و تفاله‌های دست‌نشانده آمریکا در منطقه، حتی ارزش دشمنی هم ندارند. دشمن هرچه فشار بیشتری بر نظام ما بیاورد، نظام ما کوتاه نمی‌آید. مملکت ما مملکت مقاومت و تولید قدرت برای هر انسان با شرافتی است که روی کره خاکی زندگی می‌کند.
سردار قاآنی تصریح: ایران کانون تعلیم و تربیت و تولید قدرت است که آمریکایی‌ها در هر صحنه‌ای با ملت ما روبه‌رو شدند به برکت شهید عالی‌مقام ما شهید سلیمانی، شهید ایرلو و خیل عظیم شهدای مقاومت، شکست خوردند و تودهنی محکمی از رزمندگان ما دریافت کردند. فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: آمریکایی‌ها بیش از 7000 میلیارد در منطقه هزینه کردند و چند 10 هزار کشته دادند اما، چیزی جز بی‌اعتباری، فضاحت و بدبختی به دست نیاوردند. آنها مرد آن نیستند که در میدان اصلی با نظام اسلامی بجنگند. لذا به دلیل پست‌فطرتی و نامردی که در خصلت آمریکا، اروپا و تفاله‌های‌شان در منطقه نهفته است، دست به کارهای تاکتیکی پست می‌زنند تا بتوانند باخت خود در صحنه اصلی را جبران کرده و به رسانه‌ها نشان دهند که برنده شده‌اند.

 به دلیل ناتوانی در میدان‌های جنگ پنجه به صورت جوانان انداختند
وی ادامه داد: آنها در این چند روز اخیر به دلیل ناتوانی‌شان در میدان‌های اصلی جنگ، پنجه به صورت چند جوان ناآگاه در فضای مجازی انداختند و آنها را به میدان آوردند که هر کس خوب به آن نگاه کند، حتی این جوانی که تیغ به دستش دادند و شیشه می‌شکند نیز آمریکا به او ظلم می‌کند و تحت ظلم آمریکا قرار دارد که نشان‌دهنده شکست آنها است.
سردار قاآنی با اشاره به شکست‌های متعدد آمریکا در افغانستان، عراق، یمن و سوریه گفت: ملت‌های منطقه چنان تودهنی محکمی به آمریکا زدند که هنوز هم دارد رو به عقب می‌رود. آنها از روی ناتوانی و استیصال دست به اقدام جنایتکارانه زده و شهید سلیمانی را به شهادت رساندند.
وی ادامه داد: آمریکایی‌ها خیال می‌کنند با فشار بر جمهوری اسلامی ایران می‌توانند ایران را از آرمان‌ها و اهداف خود دور کنند اما من به عنوان فرزند شما اعلام می‌کنم که هرچه فشار بیشتری بیاورند، مقاومت و ایستادگی ما نیز بیشتر خواهد شد و آنها را به عقب خواهیم راند.

جبهه مقاومت با دست خالی در دهان آمریکا کوبید
فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان این‌که نیروهای جبهه مقاومت طی این سال‌ها با دست خالی در دهان آمریکا کوبیدند و نقشه‌هایش را با شکست مواجه کردند، تصریح کرد: در سراسر جبهه مقاومت فرزندان معنوی پیامبر اسلام با دست خالی در برابر همه قدرت‌ها ایستادند اما سربلند بیرون آمدند. اینها کسانی هستند که در مکتب امامین انقلاب راه آزاد زیستن را در مسیر نورانی مقاومت یافتند 
و پیروز شدند.
سردار قاآنی با بیان این‌که دشمن اصلی در این مسیر آمریکا است، گفت: عربستان تفاله آمریکا است و ارزش دشمن تلقی شدن ندارد. همه آنها ضربه خواهد خورد، در ۲۰سال گذشته به برکت خون شهدای مقاومت در هر میدانی وارد شدند، چنان تودهنی به آمریکا و رژیم صهیونیستی زدند که هنوز در حال عقب‌نشینی هستند.
وی ادامه داد: روزی که می‌خواستند به عراق بیایند، یک نماینده افغانستانی داشتند که روی یک تکه کاغذ مسائلی را نوشت و به مسئولین عراقی داد اما ملت عراق با کمک ملت ایران به آنها تودهنی زد که هنوز هم عقب‌نشینی می‌کنند.  در جریان انتخابات اخیر عراق، معاون رئیس‌جمهور آمریکا بزرگ‌تر از دهانش حرف زد اما فرزندان مقاومت به سفیر آنها در عراق تذکر دادند و فردای آن، سفیر آمریکا مجبور به عذرخواهی شد.
 
هفته‌ای 50 عملیات علیه صهیونیست‌ها 
فرمانده نیروی قدس سپاه‌پاسداران درباره وضعیت رژیم صهیونیستی عنوان کرد: امروز در شرایطی هستیم که هفته‌ای 40الی 50 عملیات علیه صهیونیست‌ها در کرانه باختری انجام می‌شود. این تعداد در کرانه باختری که دو برابر شهر تهران وسعت دارد، روزانه 10عملیات است. امروز رژیم صهیونیستی بیچاره شده اما فکر می‌کنند که اگر به نظام فشار بیاورند، نظام از مسیر خود کوتاه می‌آید.

بعد از ترور شهید سلیمانی 
گفتیم خانه‌های‌تان را بفروشید و از فلسطین بروید

همرزم شهید حاج‌قاسم سلیمانی تاکید کرد: روزی که شهید سلیمانی را ترور کردند به آنها گفتیم خانه‌های‌تان را بفروشید و از فلسطین بروید. امروز می‌بینیم در سرزمین‌های اشغالی شخصیت‌های یهودی قدیمی تشکیلاتی برای خروج یهودی‌ها از اسرائیل ایجاد کرده‌اند، دیر نیست زمانی که مردم فلسطین با فضاحت صهیونیست‌ها را از فلسطین بیرون کنند. امروز صهیونیست‌ها به‌شدت زیر فشار هستند و از تبلیغات منفی خجالت هم نمی‌کشند.
وی افزود: شما تمام توان خود را علیه ما بسیج کردید و یک زن روسپی جنایتکار که بیش از ۱۷هزار نفر را کشته به عنوان رئیس‌جمهور ایران معرفی می‌کنید که این تمام هنر شما است. فرمانده نیروی قدس سپاه‌پاسداران تاکید کرد: تمام اقدامات دشمن توسط ما ثبت شده است و همه آنها بدون استثنا ضربه خواهند خورد. هرکس یک روز کار رسانه‌ای علیه ایران کرده باشد، یک روز ضربه‌اش را خواهد خورد و روزی می‌رسد که آنها می‌بینند هیچ چیز برای‌شان باقی نمانده است.
سردار قاآنی در پایان خاطرنشان کرد: به برکت خون شهدا این مسیر پرافتخار و با عزت با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد. رهبر انقلاب مستحکم ایستاده‌اند و با صلابت کشتی انقلاب را به جلو می‌برند.