فوتبال‌داغ در سرمای‌تبریز

تراکتور - استقلال؛ بازی بزرگ هفته آخر نیم‌فصل

فوتبال‌داغ در سرمای‌تبریز

استقلال با تساوی هفته گذشته مقابل مس رفسنجان در خانه، باز هم دو امتیاز از پرسپولیس عقب افتاد. ساپینتو و شاگردانش اصلا دوست ندارند با پایان نیم فصل، این فاصله به بیش از دو امتیاز برسد؛ اما آنها خوب می‌دانند که یک مانع سخت در این مسیر مقابل آنها قرار دارد.

استقلال در آخرین بازی نیم فصل اول امروز باید در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف تراکتور برود. ریکاردو ساپینتو، سرمربی آبی‌ها در بازی هفته گذشته با مس رفسنجان ۴اخطاره شد و ناچار است از جایگاه ویژه نظاره‌گر دیدار شاگردانش با تراکتور باشد. محمدحسین مرادمند، آرش رضاوند، عارف غلامی و ابوالفضل جلالی ۴مصدوم استقلال هستند. در سمت مقابل تراکتور که با آمدن پاکو خمز اسپانیایی به جای قربان بردیف روس متحول نشده و در سه بازی ۴امتیاز گرفته، محمد عباس‌زاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد اما ریکاردو آلوز بهترین پاسور لیگ‌برتر در کنار کاوه رضایی مهاجمی که سابقه بازی ملی دارد و در استقلال هم حضور داشته به ترکیب این بازگشته‌اند. 

51
دو تیم تاکنون 51 بار در رقابت‌های مختلف با هم بازی کرده‌اند که ۲۴برد برای استقلال و ۱۳برد برای تراکتور به دست آمده؛ ۱۴ بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.

846
از آخرین باری که مهدی قائدی در این فصل برای استقلال گل زد، 846 دقیقه می‌گذرد. آخرین گل او برای آبی‌ها به هفته دوم مقابل ملوان بر می‌گردد.