آزار دخترجوان در خانه مجردی شمال تهران

آزار دخترجوان در خانه مجردی شمال تهران

پسر جوان که متهم است فروشنده زن وسایل تزئینی خودرو را در خانه مجردی‌اش مورد آزار و اذیت قرار داده در دادگاه منکر اتهامش شد.

 به گزارش خبرنگار جام‌جم، تحقیقات جنایی در این پرونده با شکایت دختر 32 ساله‌ای به نام پرنیان در پلیس آگاهی تهران آغاز شد. دختر جوان مدعی بود پسر جوانی او را با زور و تهدید در خانه‌اش در شمال تهران مورد آزار و اذیت قرار داده است. پس از این شکایت، دختر جوان به پزشکی‌قانونی معرفی شد که پزشکان آزار و اذیت او را تایید کردند. 
پرونده آزار و اذیت این دختر به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد که پرنیان در تشریح شکایتش گفت: «در یک مغازه فروشنده وسایل تزئینی داخل خودرو هستم. چند روز قبل پسر جوانی به نام کیوان به مغازه‌ام آمد و سفارش وسایلی را داد. تعدادی از سفارش‌های او را نداشتم و قرار شد وقتی به دستم رسید برایش ببرم. وقتی سفارش او آماده شد، خواست آنها را به مقابل خانه‌اش در شمال تهران ببرم. وقتی به آنجا رفتم، فهمیدم مجردی زندگی می‌کند و به زور مرا به داخل خانه کشاند و مورد آزار و اذیت قرار داد. او تهدید کرد اگر درباره این موضوع با کسی حرف بزنم آبرویم را می‌برد.»
با این شکایت پسر 39 ساله در خانه‌اش دستگیر شد و در شعبه هشتم پای میز محاکمه قرار گرفت. در این جلسه او منکر آزار دختر جوان شد و گفت: «چند بار از مغازه پرنیان خرید کرده بودم و مرا می‌شناخت. وقتی وسایل را به مقابل خانه‌ام آورد، او را به داخل دعوت کردم که قبول کرد. از او پذیرایی کردم و با میل خودش رابطه داشتیم. او به دروغ این شکایت را علیه من مطرح کرده است.»
در این جلسه پرنیان هم برای او اشد مجازات خواست و گفت: «متهم زندگی مرا تباه کرده و با تهدید و زور مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.»
در پایان قضات برای تصمیم‌گیری درباره این شکایت وارد شور شدند.