کوتاه‌ از‌حوادث

کوتاه‌ از‌حوادث

مرگ 2 دانش‌آموز در تصادف
2 دانش‌آموز در تصادف با خودروی سمند فوت شدند.
سرهنگ علیرضا رحیمی، رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان‌رضوی به ایسنا گفت: یک خودروی سواری سمند با دو دانش‌آموز تصادف و بعد از انحراف به لاین مخالف، با پراید پارک شده برخورد کرد. یکی از دانش‌آموزان در محل و دیگری در بیمارستان فوت شد. خودروی سمند پنج سرنشین جوان داشت که چهارنفرشان فرارکردند و یکی از آنها از سوی مردم بازداشت شد. 

تریلی؛ قاتل 6 نفر
سقوط یک دستگاه تریلی روی دو خودروی سواری پراید و پژو در جاده رودان ـ منوجان، منجر به مرگ شش نفر شد. سرهنگ نیکبخت، فرمانده پلیس راه هرمزگان به ایرنا گفت: عصر جمعه 16دی ماه در جاده رودان به منوجان، یک دستگاه تریلی در پیچ جاده به علت نقص فنی روی دو خودروی پژو و پراید سقوط کرد. دو کودک دو ماهه و چهارساله و چهار زن، فوت و دو نفر مصدوم شدند. 

سرقت تراشه‌های کارت سوخت 
 مردی که تراشه‌های کارت سوخت شهروندان را سرقت و بنزین آن را می‌فروخت، بازداشت شد.
سرهنگ اردشیر نادری، سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت به خبرگزاری صداوسیما گفت: کارگر یکی از جایگاه‌های سوخت تهران تراشه‌های کارت سوخت شهروندان را در کمتر از چند ثانیه با تراشه سوخته عوض و بنزین کارت‌ها را سرقت می‌کرد که بازداشت شد.

حمله سارقان به دانشجویان 
حمله سارقان به چهار دانشجوی دانشگاه علوم‌پزشکی اهواز باعث زخمی شدن دو دانشجو شد.
​​​​​​​علیرضا نجفی، مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی اهواز در این باره گفت: این حادثه در پارک جنب خوابگاه صدف در منطقه گلستان اهواز در شامگاه جمعه رخ داد. دو نفر از چهار دانشجو مجروح و تحت درمان قرار گرفتند. در  تحقیقات پلیس سارقان دستگیر شدند.