سرقت 8النگو با بیهوش‌کردن بیمار زن

سرقت 8النگو با بیهوش‌کردن بیمار زن

زن جوان که به بهانه مراقبت از همسایه میانسالش به یکی از بیمارستان‌های پایتخت رفته بود، با آبمیوه مسموم او را بیهوش کرد و سه هفته به کما برد. بعد هشت النگوی طلای او را سرقت کرده و متواری شد.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، دو روز پیش زن میانسالی با حضور نزد بازپرس کشیک دادسرای ناحیه 34 تهران از زن همسایه‌اش به اتهام سرقت مقرون‌به‌آزار شکایت کرد.
شاکی در جریان تحقیقات گفت: خانواده‌ام به شهرستان رفته و در خانه تنها بودم. حالم بد شد و برای درمان به بیمارستان رفتم که پزشک معالج بعد از بررسی‌های اولیه اعلام کرد باید تحت درمان قرار بگیرم چراکه ممکن است بیماری‌ام بدتر شود و کارم به عمل‌جراحی بکشد. یکی از همسایه‌هایم که زن جوانی بود به ملاقاتم آمد و با اصرار فراوان خواست از من نگهداری کند. آن شب او به من آبمیوه داد که آن را نوشیدم و بیهوش شدم.
وی افزود: وقتی به‌هوش‌آمدم از آن زن خبری نبود، خانواده‌ام بالای سرم بودند و در گفت‌وگو با آنها متوجه شدم که آبمیوه مسموم بوده و بعد از نوشیدن آن حالم بد شده و سه هفته در کما بودم. از زن سارق خبری نبود و زمانی که بیهوش بودم با قیچی هشت النگوی طلایم را که 150میلیون تومان ارزش داشته سرقت کرده است. اکنون از او شکایت دارم.
با دستور قضایی، تحقیقات ماموران دراین‌باره آغاز شد. آنها برای دستگیری زن همسایه به خانه او در یکی از محله‌های تهران رفتند که معلوم شد دو روز بعد از حادثه این زن خانه اجاره‌ای را تحویل داده و به مکان نامعلومی رفته است. پلیس  جست‌وجو  برای دستگیری‌اش را آغاز کرده و احتمال می‌رود این زن فراری در سرقت‌های مشابه دیگری هم نقش داشته باشد که تحقیقات دراین‌باره ادامه دارد.