پرسه

پرسه

 سینما در رکود، سینماداران منتظر
فراگیری کرونا داشت سینما را به یک ورشکستگی مطلق می‌کشاند، اما پس از دو سال کابوسی برای هنر هفتم سینما توانست آرام‌آرام زخم‌هایش را مرهم بگذارد اما حالا پس از کاهش طغیان ابتدایی کرونا زخم‌های بحرانی مخاطب همچنان التیام نیافته است. سینماهای کشور مدت‌هاست چه از نظر اکران فیلم‌ها و چه از نظر مخاطب وضعیت خوبی ندارند. صاحبان فیلم‌ها تمایلی به اکران فیلم‌های‌شان ندارند و سینماداران دچار مشکل نبود تماشاگر شده‌اند و از این وضعیت گلایه دارند. در این ویدئو مدیران سینماهای هویزه و آفریقای مشهد از مشکلات خود در شرایط پیش‌آمده می‌گویند و امیدوارند جشنواره پیش روی فیلم فجر بتواند شرایط اکران و نمایش فیلم‌ها را بهبود ببخشد.

شگفتی یک توپ سفید!
اسنوکر، ورزش تازه‌واردی به ایران است، همین است که عموما در میان رسانه‌ها هم به آن توجه کمتری شده اما در همین فاصله کوتاه، ایران توانسته قهرمانانی در تراز جهانی به این ورزش معرفی کند، آنها که شناختی نسبت به میز سبز و آن توپ سفید غلتان میانش دارند حسین وفایی را می‌شناسند، بازیکنی که یک‌تنه نام و پرچم ایران را در مسابقات جهانی بالا برده است، شاهکار تازه‌اش هم شکست مارک سلبی نفر دوم جهان در مسابقات معتبر مسترز اروپا بود. آنقدر که خودش پس از این بازی بارها عنوان کرده که نمی‌داند هنوز خواب است یا بیدار. 
حسین وفایی را دست‌کم نباید گرفت. او طی سه سال گذشته از رتبه 44جهان به نفر19 اسنوکر جهان رسیده و راه زیادی تا رتبه زیر10 ندارد.