دوئل استاد و شاگرد

دوئل استاد و شاگرد

با وجود برگزاری رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ‌برتر فوتبال ایران، رقابت‌های نیم‌فصل نخست هنوز به پایان نرسیده، چراکه دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان که قرار بود هفته سیزدهم برگزار شود، به دلیل بارش برف در اراک لغو شد امروز برگزار می‌شود تا پرونده رقابت‌های نیم‌فصل اول بسته شود.

 گل‌گهر سیرجان با یک بازی کمتر نسبت به سایر مدعیان 27 امتیازی و در جدول  با استقلال و سپاهان هم‌امتیاز است اما شاگردان امیر قلعه‌نویی این فرصت را دارند تا با پیروزی در برابر آلومینیوم در اراک بتوانند با 30 امتیاز به تنهایی به رتبه دوم جدول صعود کنند و در فاصله 2 امتیازی پرسپولیس کار خود را در نیم‌فصل نخست به پایان برسانند. در مقابل آلومینیوم هم اگر می‌خواهد به جمع 6 تیم برتر صعود کند، باید برنده این بازی خانگی باشد. 
مهدی رحمتی و امیر قلعه‌نویی همواره در سال‌های اخیر روزگاری پرچالش را با هم گذرانده‌اند، از دوره همکاری‌شان در استقلال که رحمتی دروازه‌بان بود و قلعه‌نویی روی نیمکت آبی‌ها می‌نشست تا درگیری فراموش‌نشدنی آن‌ها در دوئل استقلال-تراکتور و سپس آشتی‌کنان‌شان که باعث شد رابطه رحمتی و قلعه‌نویی در گرم‌ترین حالت قرار گیرد. به نظر می‌رسد در بازی فردا (دوشنبه) هم رفاقت گرم و صمیمی میان سرمربیان دو تیم برقرار است و باید در انتظار برخورد گرم دو استقلالی سابق بود.
با اعلام کمیته داوران پیام حیدری، مسئولیت قضاوت آخرین مسابقه نیم‌فصل نخست را برعهده دارد؛ مسابقه‌ای که امروز از ساعت 15 به میزبانی ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار خواهد شد.