یزدانی و شهباز زاده در لیست مازاد ساپینتو

یزدانی و شهباز زاده در لیست مازاد ساپینتو

پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال بسته است ولی علی فتح‌ا...‌زاده مدیرعامل آبی‌ها وعده داده تا پیش از روز پنجشنبه این مشکل را حل می‌کند تا ساپینتو اگر بازیکنی می‌خواهد، جذب کند.

استقلال به دلیل همین موضوع ورودی نداشته ولی دیروز دو خروجی خود را مشخص کرد. با توجه به صحبت‌هایی که این مربی با فتح‌ا...‌زاده داشته، سیاوش یزدانی یکی از دو  بازیکنی است که باید از جمع آبی‌ها جدا شود. بعد از شکست استقلال مقابل سپاهان با پنالتی که سیاوش داد، این بازیکن دست پیش گرفت و در مصاحبه‌ای گفت این بازی‌ یکی از بهترین بازی‌های او در چند سال اخیر بوده است! یزدانی حتی گفت برای این‌که شائبه‌ای به وجود نیاید قبل از شروع بازی به سمت نیمکت سپاهان نرفته بود. در واقع همین حرف‌ها باعث شد اتهاماتی به او وارد شود! ساپینتو بعد از بازی مصاحبه‌ این بازیکن را گوش داد و با توجه به عملکرد ضعیفش تصمیم گرفت او را اخراج کند. مربی پرتغالی با قاطعیت گفته: «او عامل باخت استقلال بود، تمام.» این یعنی جای دفاعی برای یزدانی باقی نگذاشته است. حالا هم این بازیکن را در فهرست مازاد گذاشته تا جمع آبی‌ها را ترک کند. یزدانی قبلا هم دچار مشکلات حاشیه‌ای بود ولی فرهاد مجیدی تصمیم گرفت اجازه دهد او در استقلال بماند. 
دیگر بازیکنی که ساپینتو او را نمی‌خواهد سجاد شهباززاده است که در فصل جاری نیمکت‌نشین شده است. او فصل گذشته در سپاهان آقای گل لیگ‌برتر شد ولی امسال ناکام ماند و گلی به ثمر نرساند. باشگاه فولاد خوزستان از چندی قبل درخواستی برای جذب این بازیکن داده بود و شاید هم به جمع شاگردان نکونام ملحق شود. البته همه چیز بسته به توافق سجاد و باشگاه استقلال هم دارد. خود سجاد ترجیح می‌دهد که در استقلال بماند اما باید دید توافق طرفین به چه شکل خواهد بود.