کوتاه‌ از‌حوادث

کوتاه‌ از‌حوادث

قتل خواهرزاده کارگردان 
مردی در پی اختلاف مالی با خواهرزاده  یک کارگردان  او را به قتل رسانده و جسدش را به آتش کشید .  
به گزارش مهر، سیدرضا حبیبی، کارگردان و تهیه‌کننده تلویزیون درباره به قتل‌رسیدن خواهرزاده‌اش گفت: چهار روز پیش خواهرزاده ۳۵ساله‌ام که در حوزه بازسازی مسکن فعالیت می‌کرد، بعد خروج از خانه‌اش در شهرستان پردیس ناپدید شد. خواهرم چند بار با تلفن همراه او تماس گرفت اما پاسخگو نبود . وقتی موفق به یافتن وی نشدیم به اداره پلیس رفته و ماجرا را اطلاع دادیم.  بعد از شکایت‌مان بود که پلیس سه نفر را به عنوان مظنون بازداشت کرد.  تحقیقات از آنها ادامه داشت تا این که یکی از آنها به قتل خواهرزاده‌ام اعتراف کرد .   وی افزود : قاتل در حوزه خرید و فروش مسکن فعالیت داشته و با توجه به این که کار نوسازی و بازسازی خانه‌هایی که توسط او تملک می‌شد را خواهرزاده‌ام انجام می‌داد، به‌همین دلیل با هم مراوده‌های مالی داشتند.  قاتل به خواهرزاده‌ام بدهکار بود. آن روز هم برای تسویه بدهی با خواهرزاده‌ام قرار ملاقات گذاشته بود . او  در آن ملاقات خواهرزاده‌ام را کشت و جسد وی را در بیابان‌های پردیس به آتش کشید و سوزاند. جسد او دوشنبه شب کشف شده بود که  خواهرم روز بعد در پزشکی‌قانونی جسد فرزندش را شناسایی کرد. آثار شکنجه روی جسد مشهود بود.خودروی خواهرزاده‌ام نیز در میدان هفت‌حوض تهران  بدون سرنشین کشف شده‌ بود. 

تیراندازی در مدرسه پسرانه 
 تیراندازی در یکی از مدارس قلعه‌گنج ‌منجر به زخمی شدن دست پسر دانش‌آموز شد‌.
به گزارش ایرنا‌، مسئولان وقوع تیراندازی در یک دبیرستان شهرستان قلعه‌گنج را تایید و اعلام کردند تیراندازی دیروز در قلعه‌گنج استان کرمان از سوی یک‌ دانش‌آموز پسر در مدرسه رخ داده که باعث زخمی شدن یک‌ دانش آموز از ناحیه دست شد.‌ او بعد از چند ساعت درمان مرخص شد‌. سرهنگ محمدرضا بیلری، فرمانده انتظامی قلعه‌گنج در این باره گفت‌: این حادثه ساعت 10 صبح دیروز در دبیرستان دکتر حسابی شهرستان قلعه‌گنج رخ داد. هویت ضارب که او نیز دانش‌آموز یکی از دیگر دبیرستان‌های شهر است، مشخص شده و پیگیری‌های پلیس برای دستگیری‌ او و انگیزه‌اش ادامه دارد‌. 

آزادی پدر و پسر گروگان 
 شش عضو یک باند که درپی اختلاف مالی پدر و پسری را ربوده بودند‌، بازداشت و آنها بعد از سه ماه آزاد شدند.
به گزارش سایت پلیس، در پی گزارش یک فقره آدمربایی پدر و پسر در آبان امسال‌ در یکی از ‌محله‌های سراوان در استان سیستان و بلوچستان تحقیقات پلیسی در این رابطه آغاز شد. در تحقیقات معلوم شد افرادی مسلح آنها را ربوده و سوار خودروی پژو کرده و به مکان نامعلومی برده‌اند. در تحقیقات بعدی مشخص شد متهمان درپی اختلاف مالی آدمربایی را رقم زده‌اند. با گذشت بیش از سه ماه از این ماجرا، ماموران شش آدمربا را بازداشت کردند. دو گروگان هم که در شهرستان همجوار نگهداری می‌شدند نیز نجات یافتند.‌ آنها دیروز نزد خانواده‌شان بازگشتند. 

2کشته در آدمربایی
 مرد مسلح با ورود به یک مغازه گیم‌نت در دلگان دو نفر را کشت و چهار نفر را زخمی کرد و متواری شد‌.
سرهنگ محمد خبازی، فرمانده انتظامی دلگان استان سیستان و بلوچستان به سایت پلیس گفت‌: فردی مسلح به سلاح کلاشینکف که چهره خود را پوشانده‌ بود‌ شامگاه سه‌شنبه وارد یک مغازه گیم‌نت در خیابان نبی اکرم(ص) دلگان شد و وقتی قصد داشت مردی را در آنجا به گروگان بگیرد با مقاومت وی و همراه وی رو‌به‌رو شد. در این جدال مرد مسلح به آن دو شلیک کرد و باعث مرگ آنها شد. صاحب گیم‌نت و سه نوجوان که مشتری او بودند، زخمی شدند. متهم سوار خودروی پژوپارس همدستش شد و از محل فرار کرد. 

12 مصدوم در ریزش داربست 
 ریزش داربست و بتن در تونل در حال احداث پروژه آزادراه تهران-شمال منجر به مصدومیت دوازده نفر شد‌.
منوچهر غفاری، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز به ایسنا گفت‌: شامگاه سه‌شنبه چهارم بهمن امسال ‌هنگام‌ بتن‌ریزی در تونل شماره ۲۰ آزادراه تهران-شمال که پایین‌تر از شهرستانک قرار دارد، ‌داربست ریزش ‌کرد و با ریزش داربست بتن ۱۲ نفر دچار حادثه شدند که پنج نفر به بیمارستان اعزام شدند و هفت نفر نیز ‌در محل حادثه سرپایی درمان شدند.