خسارت 100 میلیاردی تومانی قطع گاز

میز خبر

 خسارت 100 میلیاردی تومانی قطع گاز

حمیدرضا سهرابی، عضو هیأت‌مدیره انجمن صنفی کارفرمایی سی‌ان‌جی کشور گفت: قطع گاز جایگاه‌های سی‌ان‌جی کشور در یک‌ماه اخیر موجب تحمیل بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان خسارت به جایگاه‌های سی‌ان‌جی از محل عدم انتفاع از فروش و همچنین خسارات فنی بر قطع و وصل مکرر گاز به تجهیزات گاز جایگاه‌ها شده است.

افزایش ۱۴ برابری ظرفیت بنادر کشور
علی‌اکبر صفایی، مدیرعامل سازمان بنادر با اشاره به چند آمار مقایسه‌ای در این راستا، اظهار کرد: عملکرد کل بنادر کشور در سال 57 معادل 19 میلیون تن شامل کالاهای نفتی و غیرنفتی بود که در زمان حاضر به بیش از 270 میلیون تن رسیده است. وی ادامه داد: ظرفیت کانتینری کشور قبل از انقلاب 75 هزار TEU بود که امروز به 5/8 میلیون TEU رسیده است. ظرفیت سفرهای دریایی نیز قبل از انقلاب 55 هزار نفر- سفر بوده و امروز ظرفیت سفرهای دریایی بیش از 25 میلیون نفر- سفر است.

اُفت 17 هزار واحدی بورس
در جریان دادوستدهای روز گذشته  بازار سرمایه بیش از 9میلیارد و 604میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 5هزار و 776میلیارد تومان در بیش از 455هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 17هزار و 59واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 540هزار و 183واحد قرار گرفت.

ثبت‌نام قالیبافان در طرح نهضت ملی مسکن
عبدا... بهرامی مد‌‌‌‌یرعامل اتحاد‌‌‌‌یه سراسری تعاونی های تولید‌‌‌‌کنند‌‌‌‌گان فرش د‌‌‌‌ستباف ایران با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن گفت:جهت ساماندهی و بهره‌مندی بافندگان و شاغلان هنر صنعت فرش دستباف مهلت تا اول اسفند ماه است.