نوزادفروشی در اینستاگرام

نوزادفروشی در اینستاگرام

ماجرای فروش یک نوزاد در اینستاگرام، با شکایت پدر و مادر واقعی کودک پس از یک سال فاش شد.

به گزارش خبرنگار جام جم، اوایل هفته جاری خانواده‌ای با حضور در شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران شکایت کردند، دختر یک و نیم ساله‌شان در اختیار خانواده‌ای در مشهد است و می‌خواهند او را پس بگیرند.  با هماهنگی قضایی تحقیقات ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران آغاز و پدر این کودک گفت : یک سال و نیم قبل وقتی دخترم 20روزه بود شرایط‌مان برای نگهداری او جور نبود. یک زوج آشنا بچه را گرفتند و به خانواده‌ای نابارور دادند. مبلغی ناچیز هم به ما پرداختند. بعد از چند هفته من و همسرم پشیمان شدیم اما از آن زوج و بچه اثری نبود. یک سال ونیم بعد پی بردیم بچه را 100میلیون تومان به یک ماما فروخته‌اند. 
در ادامه تحقیقات خانم پزشک دوروز پیش در کرج بازداشت شد و دیروز در جریان تحقیقات قضایی گفت: خواهرم ازدواج کرده و صاحب فرزند نمی‌شدند. ازطریق اینستاگرام در ماجرای فروش نوزادی قرار گرفتند، من هم سرقرار رفتم. دختر 20روزه را تحویل گرفتم و شوهرخواهرم 100میلیون تومان به حساب فروشنده واریز کرد. 
در تحقیقات بعدی زوجی که بچه را خریده بودند، تحت بازجویی قرار گرفتند. مرد جوان در تحقیقات گفت: مدیر یک کافی نت در مشهد هستم. 9سال قبل با همسرم ازدواج کردیم، فرزند نداشتیم و درمان هم نتیجه نداد. حتی از بهزیستی برای فرزندخواندگی اقدام کردیم که شرایط‌مان جور نشد . یک روز هنگام جست‌وجو در اینستاگرام متوجه صفحه یک زوج شدم که عکس بچه‌ای را گذاشته و می‌گفتند او را می‌فروشند.عکس بچه بردل‌مان نشست و می‌خواستیم او فرزندمان شود. با شماره درج شده در آن صفحه تماس گرفتیم، زنی پاسخ‌مان را دا د و گفت که چهار فرزند دارد و به خاطر مشکلات مالی نمی‌تواند از این بچه نگهداری کند. او و شوهرش برای دختر 20روزه، 100 میلیون تومان می‌خواستند. پول را دادیم و نوزاد را گرفتیم. بعداز یک سال و نیم فهمیدیم زوج فروشنده والدین واقعی او نبوده و واسطه بوده‌اند.  با توجه به گفته‌های این زوج، قرارشد بچه تا زمان تعیین تکلیف قضایی نزد آنها بماند و تحقیقات در این ارتباط ادامه دارد.