6اثر از رادیو ورزش در پژواک

6اثر از رادیو ورزش در پژواک

دومین جشنواره ملی مستند رادیویی «پژواک» با هدف احیای ساختار و ارتقای جایگاه مستند در برنامه‌های رادیویی و آموزش و بازآموزی مهارت‌های مستندسازی رادیویی در حال برگزاری است.

مدیر شبکه رادیویی ورزش از نامزدهای منتخب دومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک طی نشستی تقدیر و تشکر کرد.شش اثر از شبکه رادیویی ورزش در بخش‌های اصلی، ساختاری و مستمر نامزد دریافت جایزه در این دوره از جشنواره شد. مهدی آذرمکان، مدیر رادیو ورزش نشست صمیمانه‌ای با نامزدهای منتخب داشته و از آنان با اهدای جوایزی تقدیر کرد.
آذرمکان ضمن تبریک به مستندسازان این شبکه رادیویی عنوان کرد: سال گذشته اولین دوره از جشنواره مستند بود و شبکه ما خیلی حضور چشمگیری نداشت. از همان سال تصمیم گرفتیم که حتما یک اتفاق بسیار خوبی را در این حوزه رقم زده و بتوانیم مستندات خوبی را ارائه دهیم. امسال هم از همان ابتدای اعلام فراخوان جشنواره، با جدیت کمیته تخصصی مستند را تشکیل داده و با یک برنامه‌ریزی مستمر توانستیم آثار را به‌صورت دقیق بررسی کنیم. البته در برخی از شاخه‌ها آثاری نداشتیم که مستندسازان مختلفی را فعال و سوژه جدیدی را تعریف کردیم. خوشبختانه در این دوره در همه موضوعات هم از رادیو ورزش و هم از کانال ورزش بانوان آثاری را ارسال کردیم که اتفاق خوبی بود.